• Wymagane jest merytoryczne uzasadnienie polecenia danego oleju. Posty nie zawierające takiego uzasadnienie mogą zostać usunięte.
  • Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Mercedes 7g TRONIC (KOD: 722.9 -zwykły, nie DTC)

Konstanty_OM651

Użytkownik
Samochód
Mercedes GLK 220 CDI (OM651)
Witajcie,
w związku z moim zainteresowaniem wymianą oleju w skrzyni automatycznej mojego GLK, postanowiłem założyć osoby temat gdyż poprzednio, błędnie, pytałem o to w temacie ze skrzynią 7G DTC (dwó-sprzęgłówką). Są to odrębne byty i nie chciałbym aby ktoś się pomylił.
Dodatkowo ostatnio dowiedziałem się, że te skrzynie (722.9) wychodziły w dwóch wersjach - z kodem o zredukowanym tarciu A89 jak i bez niego.

W moim przypadku serwis MB potwierdził oznaczenie A89 - co oznacza ten kod, w kontekście doboru oleju i ewentualnie dodatku modyfikującego tarcie?
(plan padł na AR9100 jednak @wlyszkow powiedział, że jest w trackie testów czegoś specjalnego więc czekam na dalsze info)
Dajcie znać, czy się spotkaliście z takim oznaczeniem oraz wklejcie swoje sugestie co do polecanych olejów (dla potomnych)
Z tego co polecaliście to Ravenol, ja do swoich "chałupniczych" kilku wymian statycznych zakupiłem Millers Millermatic ATF MB (wypadło najkorzystniej w przeliczeniu litr/złoty).
 
Back
Top