• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Midland Synova 5W-40

jerseyAdmin

Administrator
Samochód
Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Midland Synova 5W-40

Analiza ufundowana przez anonimowego darczyńcę, serdecznie dziękujemy.

Jakość:
API SN/CF;
ACEA A3/B3/B4,
ACEA C3

Spełnia wymagania: BMW Longlife-04,
MB Approval 229.51,
FIAT 9.55535-D3/GH2/S2/T2,
FORD M2C917-A,
Opel dexos2,
GM-LL-A-025/B-025,
Porsche A40,
Renault RN700/710,
VW 500.00/505.00/505.01

midland-synova-5w-40-pierwiastki.jpg

midland-synova-5w-40-ir1.jpg


midland-synova-5w-40-ir2.jpg

Opis:
  1. Olej spełnia kryteria lepkości dla SAE 5W-40, jest w środku wymogów normy.
  2. Indeks lepkości – 173, wartość normalna.
  3. Pakiet dodatków typowy raczej dla normy C3: poziomy wapnia, fosforu i cynku wskazują że to ta norma była "docelową" przy tworzeniu tego oleju. Dodatek związków boru może zapewniać ochronę przeciwzużyciową, albo być uzupełnieniem tradycyjnego pakietu jako dyspergent zanieczyszczeń.
  4. TBN 7,9 - wartość typowa dla olejów midSAPS, jednak wysoka wartość TAN (3,18) może utrudniać utrzymanie TBN w dłuższym okresie czasu.
  5. Widmo FTIR wskazuje, że olej jest oparty o bazy HC.

Podsumowanie: Olej dedykowany dla samochodów z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin, tak diesli jak i benzyn również wyposażonymi w filtr cząstek stałych. Dobry jakościowo, cena w okolicach 100 złotych za 4L jest ok przy tej jakości zwłaszcza biorąc pod uwagę zakres deklarowanych norm spełnianych przez te oleje, w tym norm VW dla pompowtrysków i nieczęsto spotykanych norm FIAT.
 

Attachments

  • midland-synova-5w-40-zdjecie2.jpg
    midland-synova-5w-40-zdjecie2.jpg
    126,3 KB · Odwiedzin: 230
  • midland-synova-5w-40-zdjecie1.jpg
    midland-synova-5w-40-zdjecie1.jpg
    105,6 KB · Odwiedzin: 253
Last edited by a moderator:
Back
Top