• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Midland Synqron 10W-60

jerseyAdmin

Administrator
Samochód
Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Midland Synqron 10W-60

Analiza ufundowana przez anonimowego darczyńcę, serdecznie dziękujemy.

Jakość:
  • ACEA A3/B4
  • API SN/CF
Spełnia wymagania:
  • FIAT 9.55535-H3

midland-synqron-10w-60-pierwiastki.jpg

midland-synqron-10w-60-ir1.jpg

midland-synqron-10w-60-ir2.jpg


Opis:
  1. Olej spełnia wymogi dla SAE 10W-60, chociaż jest w dolnym zakresie dla SAE60 (21.9-26.1 cSt).
  2. Indeks lepkości 180, w normie, biorąc pod uwagę niską lepkość w 100 stopniach jak na SAE 60 bardzo dobry.
  3. Pakiet dodatków standardowy dla ACEA A3/B4. Zn/P stanwią główny dodatek przeciwzużyciowy. Bor to dyspergator zanieczyszczeń, utrzymujący je w zawiesinie i/lub dodatek wspomagający dodatki przeciwzużyciowe.
  4. TBN 10 w pobliżu dolnego zakresu dla swojej normy.
  5. Widmo FTIR wskazuje na mieszaninę PAO i HC.

Podsumowanie: Olej o wysokiej lepkości kinematycznej w 100C, jak i 40C, chociaż w dolnym zakresie klasy SAE60. Analiza pokazała typowy pakiet dodatków stosowany w klasie jakości ACEA A3/B4. Nie znajdzie zastosowania w aktualnie produkowanych seryjnie silnikach. Najbardziej typowym zastosowaniem wydają się indywidualnie modyfikowane silniki wykorzystywane w motorsporcie.

Może być ciekawą alternatywą dla innych olejów w tej lepkości, biorąc pod uwagę cenę. Warto zastanowić się nad wyborem Midlanda jako alternatywa dla Ravenola czy Millersa, zwłaszcza jeżeli nie szukamy oleju do użytku stricte torowego.
 

Attachments

  • midland-synqron-10w-60-zdjecie2.jpg
    midland-synqron-10w-60-zdjecie2.jpg
    122,4 KB · Odwiedzin: 189
  • midland-synqron-10w-60-zdjecie1.jpg
    midland-synqron-10w-60-zdjecie1.jpg
    325,8 KB · Odwiedzin: 197
Back
Top