• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Midland Synqron 5W-50

jerseyAdmin

Administrator
Samochód
Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Midland Synqron 5W-50

Analiza ufundowana przez anonimowego darczyńcę, serdecznie dziękujemy.

Jakość:
  • ACEA A3/B4
  • API SN/CF
Spełnia wymagania:
  • FIAT-9.55535-N2
midland-synqron-5w-50-pierwiastki.jpg

midland-synqron-5w-50-ir1.jpg

midland-synqron-5w-50-ir2.jpg


Opis:
  1. Olej spełnia wymogi dla SAE50 (16.3-21.9 cSt), lepkość w 100 stopniach Celsiusza, podobnie jak w 0W-40, w pobliżu dolnej granicy.
  2. Indeks lepkości 179, w normie, chociaż dla oleju w takim przedziale lepkości spodziewalibyśmy się wyższego zwłaszcza że to lepkości używane zazwyczaj przy bardziej wyczynowym użytkowaniu.
  3. Pakiet dodatków standardowy dla A3/B4. Dużo wapnia, bor jako dyspergent i/lub dodatek EP/AW. Fosfor i Cynk jako dodatek AW.
  4. TBN 10 mieści się w normie dla A3/B4 chociaż jest blisko dolnej granicy (minimum to 10). Zapewni zapas lepkości w sytuacji, gdy silnik "dolewa" paliwo przy ostrzejszej jeździe, a obecnie do tego wykorzystywane są oleje w tej lepkości.
  5. Widmo FTIR wskazuje na mieszaninę PAO i HC.
Podsumowanie: olej typowy, można powiedzieć że to podstawowy olej dla amatorów ostrzejszej jazdy w samochodach które przyjmą taką normę i lepkość.
Na plus zawartość PAO, pożądana w motosporcie (nawet jeżeli to wyścigi osiedlowe). Zależnie od ceny w jakiej będzie dostępny może być ciekawą alternatywą dla popularnych marek (Ravenol, Milers).
 

Attachments

  • midland-synqron-5w-50-zdjecie2.jpg
    midland-synqron-5w-50-zdjecie2.jpg
    111 KB · Odwiedzin: 204
  • midland-synqron-5w-50-zdjecie1.jpg
    midland-synqron-5w-50-zdjecie1.jpg
    328,4 KB · Odwiedzin: 212
  • 1605721297647.png
    1605721297647.png
    255,7 KB · Odwiedzin: 212
Szkoda że nie ma wiekszych opakowań, bądź ja nie widzę 🤔
 
Back
Top