Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Może to wynikać z innej metodologii badania (otwarty vs. zamknięty "kocioł"). I to już wystarczy by wyniki były odmienne. Jako przykład podam, że przy Eurolu Fluence FE 5w30 w karcie widnieje 196 st.C. A w analizie wyszło 239 st.C.Super Lite trochę blado wypada
ztcp są dwie normy badanie temp zapłonu, z końcówką 92 i 93 -info z pamięci, więc warto sprawdzićMoże to wynikać z innej metodologii badania (otwarty vs. zamknięty "kocioł"). I to już wystarczy by wyniki były odmienne. Jako przykład podam, że przy Eurolu Fluence FE 5w30 w karcie widnieje 196 st.C. A w analizie wyszło 239 st.C.
Może trzeba było się zastanowić, zanim w ogóle dodałeś ten Molibden od Mannola?Czy taka mieszanka nie będzie kolidować ze sobą?
Oleje są ze sobą mieszalne.Który z nas ma rację?
Przecież to nie ma żadnego sensu...Z racji zwiększonego poboru postanowiłem dolać Valvoline 10w60
Ale to wcale nie oznacza, że wyższa lepkość coś tutaj pomoże. To tak nie działa. Nie znając dokładnej formulacji, możemy sobie przy takich olejach narobić więcej szkody, niż pożytku w okolicach pierścieni i przyniesie nam to odwrotny efekt do zamierzonego. Kolejny raz - olej to nie tylko lepkość.gdyż konsumpcja oleju następuje na gorąco, przy mocnym obciążeniu.
Nie widzę sensu stosowania takich wynalazków. Przesadzanie z tego typu dodatkami, które zmieniają nam formulację oleju może być również nieprzewidywalne. Szczególnie w przypadku takiego koncernu, jak SCT.A co do Molibdenu od Mannola to jest to nowa wersja (płynna), nie ten "miód w puszce" wycofany ze sprzedaży jakiś czas temu.