• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Milleres 5W40 EE nano - Opel Insignia 2.0 CDTI

Bodex

Użytkownik
Samochód
Honda , HR-V 1,5 v-tec 130 ps
Analiza oleju użytkowania w Opel Insignia 2.0 CDTI , 160 os , utomat , przebieg auta wg licznika około 250 tys km , 60-70% autostrady Polska - Niemcy , prędkości przelotowe 180km poza ograniczeniami.
Uszczelka smoka wynieniona przy 185 tys km.
Rozrząd kpl przy 210 tys km .
Przebiegi uśrednione , nie pamiętam dokładnie , upływ czasu, silnik na tym oleju pracował świetnie poprostu .
Każdemu polecam .
1d03f0e60fbb40279d4b56e9f6855000.jpg


Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Tzn ? Analizy świeżego ?

Specyfikacje



ACEA: C3
API: SN, CF
Mercedes- Benz: 229.31 , 229.51
VW: 502 00, 505 01
Ford: M2C917-A
BMW: Longlife 04
Porsche: A40
GM/ Opel: dexos 2
Parametry techniczne

SAE Viscosity 5w40
Specific Gravity (at 15°C) 0.848
Kinematic Viscosity (at 100°C, cSt) 14.1
Kinematic Viscosity (at 40°C, cSt) 85.9
Viscosity Index 170
Pour Point (°C) <-36
Flash Point (°C) >200
Cold Crank Viscosity (cP) 6,600
TBN mg KOH/gm 7.44
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Tak, jak mogę ocenić czy podwyższona oksydacja to efekt zastosowanego dodatku tzn. wzmacniacza czy procesów utleniania? Zużyciowo wygląda w normie. A te dane z TDS mało pomogą.
 
K2 ceramizer

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Wygląda ok, o tym czy to świetny olej czy nie nic nie powie, po prostu działał jak trzeba w tym silniku. Sam silnik też wygląda ok, pierwiastki zużyciowe w normie.
 
Back
Top