• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Millers EE C3 - dyskusja i kontrowersje

  • Thread starter Deleted member 77
  • Start date
Adam Ty się zdecyduj, który Millers jest przefosforowany bo na podstawie 1 badania mamy już 3 różne wersje. I tak powstaje plotka.
 
Badali rosjanie, badałem i ja. Millers EE 5w30 (do VW i innych). Nie wiem o jakich wersjach mówisz. Ja cały czas o jednym Millersie. I żadna plotka tylko fakty.
 
A dotyczy to
Badali rosjanie, badałem i ja. Millers EE 5w30 (do VW i innych). Nie wiem o jakich wersjach mówisz. Ja cały czas o jednym Millersie. I żadna plotka tylko fakty.
A dotyczy to Millers EE longlife C3 5W30? Bo ten jest w pierwszej kolejności dedykowany do tego silnika i jak się zdaje tego oleju dotyczy dyskusja. Trzymajmy się wiec może faktów a nie rzucajmy w eter niepotwierdzonych informacji. Bo tobie chodzi o olej pod normy VW a ktoś to odbierze jako dotyczące zupełnie innego oleju i poda dalej. Nie bronie Millersa chodzi tylko i wyłącznie o rzetelną informacje a tej z Twojej Strony było brak we wcześniejszych wpisach.
 
A dotyczy to
A dotyczy to Millers EE longlife C3 5W30? Bo ten jest w pierwszej kolejności dedykowany do tego silnika i jak się zdaje tego oleju dotyczy dyskusja. Trzymajmy się wiec może faktów a nie rzucajmy w eter niepotwierdzonych informacji. Bo tobie chodzi o olej pod normy VW a ktoś to odbierze jako dotyczące zupełnie innego oleju i poda dalej. Nie bronie Millersa chodzi tylko i wyłącznie o rzetelną informacje a tej z Twojej Strony było brak we wcześniejszych wpisach.
Ale umiesz Tomku czytać i widzisz o jakim oleju pisałem? Bo wyraźnie jest napisane. I po raz kolejny pytam co ma być niepotwierdzoną informacją? Dwa różne badania i ten sam wynik?

A tak na marginesie to gdybyś zobaczył czym różnią się oleje z serii EE czyli Nanodrive od zwykłych to byś wiedział, że w nanodrive jest dodatkowo gruba działka molibdenu dodana i fosforu właśnie. Czy jest tak we wszystkich nie wiem, w dwóch na pewno.
 
Moją ma @wlyszkow, zapytaj, potwierdzi. Poza tym taka sama jest na rosyjskim oil clubie
 
Zgadza się. Pisałem gdzieś o tym, że C3 nie spełnia. Wolfram też jest.
SmartSelect_20200504-144522_Drive.jpg
 
Ale umiesz Tomku czytać i widzisz o jakim oleju pisałem? Bo wyraźnie jest napisane. I po raz kolejny pytam co ma być niepotwierdzoną informacją? Dwa różne badania i ten sam wynik?

A tak na marginesie to gdybyś zobaczył czym różnią się oleje z serii EE czyli Nanodrive od zwykłych to byś wiedział, że w nanodrive jest dodatkowo gruba działka molibdenu dodana i fosforu właśnie. Czy jest tak we wszystkich nie wiem, w dwóch na pewno.
Dyskusja dotyczyła oleju Millers EE longlife C3 5W30, który stosował autor tematu. Jak masz badanie tego oleju potwierdzające przekroczenie norm to przepraszam. Jak nie to opieramy się na domysłach. Wiem, że w nanodrive jest wzbogacony pakiet m.in molibdenu a także fosforu ale czy z automatu każdy olej z EE ma przekroczoną dawkę tego nie można z góry zakładać. Millers generalnie ma tendencję do jechania po limicie z dawkami w dodatkach a nawet ich przekraczania co nie znaczy, ze należy ich skreślać.
 
Zgadza się. Pisałem gdzieś o tym, że C3 nie spełnia. Wolfram też jest.View attachment 1974
Masz gdzieś analizę XF longlife 5W30 bo zdaje się tam też był problem z niewielkim przekroczeniem C3.
Post automatically merged:

I analiza tego EE longlife C3 tez by się przydała dla porównania i rozwiania wątpliwości.
 
Przecież wkleiłem. Zwykłego C3 czystego nie mam voa. Rosjanie pewnie robili
 
Wojtku to co wkleiłeś to jest analiza EE longlife 5W30 a mi chodzi o analizę EE longlife C3 5W30, o którym dyskutujemy. U Rosjan nie widzę za to z serii EE mają to :
ale ten akurat C3 spełniać nie musi.
 
Myślę, że nieporozumienie bierze się z tego, że EE longlife 5W30 i EE longlie C3 5W30 to dwa różne oleje oba spełniające normę C3 ale jeden jest z pakietem pod 504/507 a drugi jest zdecydowanie bardziej uniwersalny i nie spełnia 504/507. Do CDTI, JTD, CDI itd. lejemy właśnie ten olej (nie ma sensu stosować droższego EE longlife 5W30) i ten olej stosował autor tematu.
 
Back
Top