No i gitara !
Po to jest forum aby ci którzy się znają wytłumaczyli i pomagali tym którzy „błądzą „
Jedno wiem - kto pyta nie błądzi !
Będę się cieszył z jazdy - bo w zanadrzu objazdówka Chorwacja lub Włochy .
Ale już na poważnie …
Tak jak napisałem - to jest tak kochany i idioto odporny sprzęt że za Chiny go nie sprzedam , i dlatego chce na maxa dbać żeby służył .
Tak w silniku Eni 10/60 , i podpowiadano mi o Meguinie 10/60 ( kiedyś spróbuję )
Interwał mam 10 tys/wymiana oleju , ale w sezonie wyglada na to ze będę robił góra 5-6 tys . Wychodziło by na to ze co drugi rok wymiana - ale powiedziałem sobie ze przed każdym sezonem wymiana wszystkiego - łącznie ze świecami bo koszt nie duży 250 zł
Dobra - silnik załatwiony , wszystko wiadomo
Co z kardanem i skrzynią ? To samo - zostawić w spokoju ?
Z tego co wiem po przeglądzie gwarancyjnym skrzynia zalana Motulem ,
A do kardana wlałem RAVENOLA EPX 85W140 GL-5
Jeszcze raz dziękuje Wam za wytłumaczenie tematu !
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk