Sporo paliwa, olej pewnie wymieniony? Ale metale zużyciowe ok, więc "dał radę". Wg mnie raczej nic by się nie działo do 15000 km, ale to już maks dla tego oleju w tym silniku. Raczej monitorowałbym płyn chłodniczy i szukał przyczyny wysokiego poziomu potasu, gdyby nie ten punkt to całość wyglądała by całkiem fajnie.
Chyba że potas to z AR9200, ale chyba nie, @wlyszkow nie wspominał nigdy żeby był tam dodatki bazujące na potasie.
Analiza zużytego oleju po przebiegu 12400 km. Proszę o komentowanie.
www.oilclub.pl
Tutaj poprzednia analiza.
Post automatically merged:
Martwi mnie trochę rozcieńczenie paliwem. Zmienił mi się sposób jeżdżenia. Dominują dojazdy 8-12 km w jedną stronę, trochę po mieście, w tym trochę powyżej 5000 km tras powyżej 100 km. Olej Motul 8100 XClean 5w40 (C3) 6.5l + 1 puszka AR9200v2 (200 ml)
Potas myślę, że pozostałość po AR9100, 4 wymiany do tyłu (wszystko bez płukanek).
W tym przebiegu 1 raz AR6400D MAX, i 1 raz Amsoil InjectorCleaner. Do paliwa AR6900dmax lub Shell Vpower diesel (czwartki) -wtedy bez dodatku.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.