• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Motul Motul XClean 8100 5w40 + AR9200v2

wszystko o produkatach Motul

Jacek Cz

Użytkownik
Samochód
BMW X5 M50d, Vito 116CDI, MB. GLC 250, inne
Olej po 12460 km przebiegu. W BMW X5 m50d.
 

Attachments

  • #-5788-Z-202817-Sev3 (1).pdf
    108,1 KB · Odwiedzin: 433
Sporo paliwa, olej pewnie wymieniony? Ale metale zużyciowe ok, więc "dał radę". Wg mnie raczej nic by się nie działo do 15000 km, ale to już maks dla tego oleju w tym silniku. Raczej monitorowałbym płyn chłodniczy i szukał przyczyny wysokiego poziomu potasu, gdyby nie ten punkt to całość wyglądała by całkiem fajnie.

Chyba że potas to z AR9200, ale chyba nie, @wlyszkow nie wspominał nigdy żeby był tam dodatki bazujące na potasie.
 
Jeśli poprzednio był AR 9100 to potas po nim został.
 
Tak był AR9100 4 wymiany do tyłu.
Olej zmieniony przy 13 tys na Aral Supertronic 0w-40. Za ok 12500 km będzie kolejna analiza
 
Tutaj poprzednia analiza.
Post automatically merged:

Martwi mnie trochę rozcieńczenie paliwem. Zmienił mi się sposób jeżdżenia. Dominują dojazdy 8-12 km w jedną stronę, trochę po mieście, w tym trochę powyżej 5000 km tras powyżej 100 km. Olej Motul 8100 XClean 5w40 (C3) 6.5l + 1 puszka AR9200v2 (200 ml)
Potas myślę, że pozostałość po AR9100, 4 wymiany do tyłu (wszystko bez płukanek).
W tym przebiegu 1 raz AR6400D MAX, i 1 raz Amsoil InjectorCleaner. Do paliwa AR6900dmax lub Shell Vpower diesel (czwartki) -wtedy bez dodatku.
 
Back
Top