• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Mrożenie olejów

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Ile ml tego oleju tam jest?
Post automatically merged:

Jak wygląda po otwarciu?
 
@poziom1989 oleju w każdym słoiczku było ok 50ml.
Po otwarciu oba wyglądały normalnie, z tym że Eurol nie był przezroczysty, w przeciwieństwie do Arala.
 
Mała ciekawostka, Liqui Moly Molygen 5W-30 C2/C3. Jak widać olej jest nieprzejrzysty już na start, mrożenie niewiele zmieniło. To raczej wina zielonego, fluoresencyjnego barwnika którego w oleju jest sporo. Konsystencja się praktycznie nie zmieniła.

_20210205_124931.JPG _20210205_125007.JPG
 
Zielony ale przejrzysty.
 
Mnie się podoba ;)
 
Jak go dolewałem to mi się trochę rozlało i do teraz się silnik na zielono w nocy świeci :D
 
Czyli po kolei najlepiej płyną: mieszanka GTL+PAO+Estry, PAO+Estry, HC, PAO? (nie wiem co siedzie w DXG). Czyli co nie zalejesz na zimę, będzie dobrze jeżeli pakiet dodatków jest odpowiednio dobrany :D
 
mowilem ze ostani poziom wtajemniczenia sprawi ze forum nie bedzie potrzebne

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
Dobrze by było, byłbym ładną kasę do przodu rocznie :p
 
Czyli po kolei najlepiej płyną: mieszanka GTL+PAO+Estry, PAO+Estry, HC, PAO?
A nie nr 10 płynie najlepiej? CCS 3260 robi robotę - PAO 71%; Ester 5%; Additives 24% - To chyba marka typu AMG skoro takie info zamieszczone jest w ofercie sprzedaży :)
 
No tak, PAO+Estry, przecież napisałem. Mobil: GTL/HC+PAO+Estry, Nowiczok: PAO+Estry, Shell HX8: HC, Ravenol: PAO+Estry
 
@soszo to kolejny "rosyjski" wynalazek, nawet nie wiadomo kto to blenduje, a ten olej to właściwie SAE 0W-30. Tyle tego PAO 4 cSt napakowali.
 
ten olej to właściwie SAE 0W-30
Tak też opisali go pod analizą więc dyskwalifikacja "za nieprawidłowy kombinezon"😁 . Cytat z tłumaczenia google: Olej jest określany jako 5W-30, ale w rzeczywistości jest to nawet 0W-30. CCS w temperaturze -35 ° C = 4636 - co spełnia normę SAE jako 0W-30.
 
Nie ma się co śmiać.
Japońskie a potem koreańskie marki zdobyły rynek przez gratisy za które marki europejskie kazały sobie dopłacać

Pozdrawiam,
 
No tak, PAO+Estry, przecież napisałem. Mobil: GTL/HC+PAO+Estry, Nowiczok: PAO+Estry, Shell HX8: HC, Ravenol: PAO+Estry
W aktualnej ofercie Shella nie ma już Helixa Ultra ECT dla 507.00 w lepkości 5w30, jest tylko 0w. Mogę tylko zakładać że ten HX8 spełniający 507.00 to dawne Ultra ECT z PurePlus - GTL i dlatego tak fajnie płynie.
 
Back
Top