• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

N53b30 272- poważny problem po zastosowaniu xado anticarbon

Zmierz na gorącym. Silnik przecież w czasie pracy jeździ gorący. Albo lepiej zrób próbę szczelności sprężonym powietrzem. Licha ta kompresja - 1.5 bara różnicy to dramat.
Jak na zimnym kompresja jest wzglednie rowna to mozna przyjąć ze jest ok.

1.5 bara to nie dramat jeszcze.

Proba olejowa do zrobienia i mozna dalej myśleć
 
Ogólnie można też zmierzyć kompresję odpalając silnik. Wtedy taki pomiar jest najbardziej miarodajny, i eliminuje zakłócenia pomiaru spowodowane systemem sterowania zaworów typu niesprawny popychacz, czy valvetronic właśnie. Mogą takie wystąpić przy pomiarze podczas kręcenia silnikiem , przy użyciu samego rozrusznika. Tylko co jakiś czas po napompowaniu ( podczas pracy silnika) musisz spuszczać ciśnienie manometru ,żeby nie uszkodziło go. Co kilka sekund wystarczy, po nabiciu do najwyższej wartości. Wtedy będziesz wiedział na 100%, jakie masz ciśnienie.
 
Słyszałem o takim pomiarze tylko co obok cewka z świecą osadzoną? i co z wtryskiem, który obmywa cylinder i jak jest bezpośredni? Nic to nie zakłamuje?
 
Benzynę powinno wyrzucić. Zresztą to są tak śladowe ilości że nie powinny zaburzać pomiarów w znaczących wartościach .
Post automatically merged:

Ale moim zdaniem i tak po prostu pierścienie się inaczej ułożyły i nie trzyma szczelności. Nie na tyle żeby kompresja mocno spadła, ale wystarczy żeby był pobór oleju wysoki.
 
Back
Top