• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Naprawa przewodu podciśnienia.

luckyboy

Pod nadzorem
Lokalizacja
Toruń
Samochód
1.6 HDi 92 FAP DV6DTED
Cześć, czy trudno będzie nałożyć na plastiki nowy przewód?? Rozdarł się przy zaworku zwrotnym...

1624472535206.png
 
Robiłem coś podobnego.
Kawałek "plastikowego" igielitowego przewodu paliwowego, podgrzewasz koniec i nakładasz na gorąco. Trzyma bardzo dobrze.

Ew gumowy przewód powlekany np. Gates i też założysz.
W BMW wszystkie podciśnienia robiłem na silikonie, ale po roku albo coś je pogryzło, albo zaczęły kruszeć. Wymieniłem na przewody Gates powlekane i problem rozwiązany.

gumowe-przewody-paliwa-6-mm-gates-4324-10052.jpg
 
@Bartos nowy przewód myślałem zakupić w sklepie z pneumatyką przemysłową, tylko czy go później założę??
 
Wszystko zależy od tego, czy po rozgrzaniu będzie na tyle elastyczny by dał się założyć. Sądzę że aż tak mocnych przewodów nie potrzeba. Może sprawdza się zwykłe podciśnieniowe.

Ew, weź uszkodzony przewód do firmy co zakuwa węże do pneumatyki i na gorąco założą Ci nowy, odpowiedni przewód. Może niekoniecznie z materiału jak oryginał.
 
Silikonowy zbrojony i gitara. Ja taki używam już 4 lata bo też walnęła mi taka plastikowa rurka. Szkoda było płacić 150zł za kawałek rurki, to sobie kupiłem 10 razy tańszy kawałek silikonowego i działa. Silikon zbrojony nie będzie się zasysał do środka ani nie pęknie. Ja mam na głównym odcinku pompa-serwo i jest lux za kilka pln.
 
@luckyboy ja łączyłem takim wężem przewody klimatyzacji, jak dobrze dobierzesz średnice to bez problemu założysz. Tam nie masz ciśnienia to nie powinien się zsuwać.
 
Back
Top