Taka ciekawostka. Shell hucznie wypuściło olej 0W30 o dumnej nazwie "Hybrid" for Maserati.
Jest to nowa wersja Maserati, miękka hybryda, ale z silnikiem GME Alfy stosowanym od lat w Giulia, Stelvio...
Alfa Romeo od lat zaleca do tych silników Selenia Digitek 0W30.
Co myślicie o tym nowym oleju Shella? Czy to marketingowy bełkot i nie różni się istotnie od Shella 0W30 z normą Fiata, czy to rzeczywiście jakaś rewolucja?
I pytanie czy wobec powyższego dla Giulii/Stelvio lepiej stosować: Selenię, zwyklego Shella, czy tego od Maserati?
PS. Artykuł w oryginale po włosku, wystarczy użyć opcji "translate" w przeglądarce.
Jest to nowa wersja Maserati, miękka hybryda, ale z silnikiem GME Alfy stosowanym od lat w Giulia, Stelvio...
Alfa Romeo od lat zaleca do tych silników Selenia Digitek 0W30.
Co myślicie o tym nowym oleju Shella? Czy to marketingowy bełkot i nie różni się istotnie od Shella 0W30 z normą Fiata, czy to rzeczywiście jakaś rewolucja?
I pytanie czy wobec powyższego dla Giulii/Stelvio lepiej stosować: Selenię, zwyklego Shella, czy tego od Maserati?
Shell e Maserati presentano un olio motore specificamente studiato per l’ibrido
Con l’avvento della nuova Maserati Ghibli Hybrid, il Tridente ha cominciato a ragionare in termini di elettrificazione a partire dallo scorso anno. In
www.clubalfa.it
PS. Artykuł w oryginale po włosku, wystarczy użyć opcji "translate" w przeglądarce.