• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Ogolny temat odnosnie dodatkow do oleju

Niedługo się tankuję i dodam do paliwa tego Amsoila All in one to może pęknie bariera 1000km 😂😂😂
Bo przypominam, te podkręcone wyniki mam na czystym zwykłym Orlenie.

I tak "cała prawda" wyjdzie na jaw na wiosnę / lato jak się założy większe koła, załączy klimę i przyśpieszy.


@Zbyszko Ej, ale Zbycha Nowaka to Ty szanuj. Chłop bez odkręcania korka dodawał PAO i ESTRÓW do wody 😂
Pamiętam jego przekazy energetyczne z dzieciństwa 😂
 
Niedługo się tankuję i dodam do paliwa tego Amsoila All in one to może pęknie bariera 1000km 😂😂😂
A jak jeszcze dolejesz archoila, Liqui Moly i xado, silnik zacznie produkować benzynę, tak się ekonomia poprawi! 😉
 
Zrobi się silnik kondensacyjny o sprawności 107% o_O
 
@STREAM-HD Pochwal się tą różnicą wielkości kół. Żeby nie było, że teraz jeździsz na dojazdówkach 😉
 
@SACZI Tak jak pisałem ostatnio w "relacji z płukania" - skończyłem z laniem do silnika dodatków. Po długiej lekturze for czy Ceratek działa i czy przede wszystkim komuś nie zaszkodził wlałem go do silnika i skrzyni i to koniec tematu dodatków. Niech tam siedzi na te rzekome "do 50 000km". Przez ostatnie lata sobie porządnie popłukałem, poczyściłem, przelałem cudownymi Archoilami i teraz ceratek niech sobie pracuje. Jak działa to fajnie, jak nie to trudno, ale przynajmniej niech nie zaszkodzi.

@soszo Nie no, gdyby to było istotne info to bym odrazu wyszczególnił. Aktualnie zima 16 cali, lato 17 cali. Ktoś powie, że takie liczby bo teraz mam mniejsze koło niż w lato. To jest pierwsza zima na 16 calach i pierwsze lato na 17. Od początku miałem 15na zimę i 16 na lato, a i tak nigdy nie zbliżyłem się do obecnego wyniku.
 
@STREAM-HD, dla mnie to jest obojętne ...
Tak sobie tylko żartuję 😉
Ja ani za, ani przeciw.
 
Nie chcę deprecjonować wpływu dodatków do oleju (ani do paliwa) na spalanie ale wynik na poziomie nawet 8-10% byłby wręcz sensacyjny. Gdyby tak było w istocie, producenci aut już w fabryce by zalewali, zwłaszcza, że walczą o każdą kropelkę paliwa i każdy gram co2, żeby się zmieścić w eko-normach. Jedyną skuteczną metodą jaką zaobserwowałem (u siebie) prze lata jest lżejsza noga, nie pomogły ani paliwa premium ani dodatki ani olej "oszczędzający" paliwo ;)
 
@soszo Gdyby odbiegał od standardu to bym odrazu to zaznaczał. Sądziłem, że to oczywiste :)

@Leo Musisz mi wierzyć na słowo. Inaczej bym nie pisał by później nie wyjść na idiotę "o kurde jednak pali jak dawniej"
Jedyne co mogę pokazywać to jakieś wygrzebane foto liczników.


Patrz tutaj
Październik 2020
568km na większej połówce baku
20201007_094255.jpg


Aktualne foto po cerateku
650km na połówce baku

20220115_153837.jpg


Ktoś powie różne pory roku, różne koła, różne warunki. Ok, ale jak 7 lat nim jeżdżę i wiem jakie przebiegi notowałem na połówce zbiornika i na końcu i w lato i w zimę. Na razie po prostu dzielę się obserwacjami, zobaczymy co dalej.
 
Last edited:
Ja 1.5 roku temu dodałem xado 1 stage do oleju i w sumie żadnych plusów nie zauważyłem. Może jakieś minimalne ,spalanie też takie samo 😉tylko została wiara że jakaś warstwę ochronną utworzył w silniku i tyle 👍
 
@soszo Gdyby odbiegał od standardu to bym odrazu to zaznaczał. Sądziłem, że to oczywiste :)

@Leo Musisz mi wierzyć na słowo. Inaczej bym nie pisał by później nie wyjść na idiotę "o kurde jednak pali jak dawniej"
Jedyne co mogę pokazywać to jakieś wygrzebane foto liczników.


Patrz tutaj
Październik 2020
568km na większej połówce baku
View attachment 10237

Aktualne foto po cerateku
650km na połówce baku

View attachment 10238

Ktoś powie różne pory roku, różne koła, różne warunki. Ok, ale jak 7 lat nim jeżdżę i wiem jakie przebiegi notowałem na połówce zbiornika i na końcu i w lato i w zimę. Na razie po prostu dzielę się obserwacjami, zobaczymy co dalej.
to jest to samo auto?
 
Gratuluje, zakończyłeś proces docierania silnika :)
Rzeczywiście liczniki na tych zdjęciach różnią się szczegółami, chyba że podświetlenie zmienia ich wygląd.
 
no właśnie, też się zastanawiałem czy to jest to samo auto, czy jednak takie samo ale inne :p
 
Liczniki są kompletnie inne.
Na pierwszym zdjęciu jest oryginalny licznik zwykłego Passata B5FL bez komputera pokładowego.

Na drugim jest licznik z Passata W8 z przerobionym podświetleniem i dodanym niefabrycznym customowym komputerem od meeega zdolnego chłopaka, który okiełznał VAGi z tamtych lat i zaprojektował dla nich takie komputery. No i bierze się już za nowsze samochody.


Ja nie miałem nawet manetki do sterowania komputerem, więc ciągałem cały dzień kable pomiędzy kilkoma modułami, żeby była komunikacja i sterowanie komputerem ale warto było! Przy okazji dociągnąłem też manetkę tempomatu do ECU.
Mam teraz podgląd na każdy czujnik, każdy parametr osprzętu od maski po bagażnik. Do tego wbudowany VCDS.
Temperatury to pikuś. Widzę na nim poziom oleju w misce, pracę pompowtryskiwaczy, przepływomierza, turbiny i wszystko inne co ma swój czujnik.
20210813_171305.jpg

20210813_211934.jpg
 
Oszeszkurde ale bajer!
To mi się nie chciało wymienić czujnika paliwa i pociągnąć jeden dodatkowy przewód do licznika żeby zmienić sobie z wersji Low na High w VW Touranie 1T1
A tu co chłop zrobił w starszym B5FL to głowa mała.
 
🤔 słyszał ktoś o tym ? 😆
 

Attachments

  • Screenshot_20220119-163431_Allegro.jpg
    Screenshot_20220119-163431_Allegro.jpg
    468,8 KB · Odwiedzin: 139
Ja nie słyszał ale był w ofercie Zmień Olej taki jest tam opis:

Dodatek do oleju silnikowego czyszczący układ rozrządu
Dodany do kartera szybko rozpuszcza pokost olejowy powodujący często zanieczyszczenia zaworów i popychaczy, co prowadzi do nierównomiernej pracy, utraty mocy i trudności z uruchamianiem silnika. Przeznaczony zarówno do silników benzynowych jak i dieslowskich
 
Back
Top