• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

OILSYN nano C5 regenerator i co dalej?

Ja bym się nie martwił, a raczej wkurzyłbym się, że ktoś od nich traktuje mnie jak idiotę.
 
Dzialania regeneratorów kończą sie chropowatości powierzchni. O uzupełnianiu rys należy zapomnieć. Czy to honowniczych czy pozostałych po uszkodzeniach np ciałem obcym. Ta ceramikę czy co to tam jest trzeba w jakiś sposób wcisnąć w materiał. Jeśli jest rysa czyli przerwa, szczelina nie ma takich sans. To nie szpachla.
 
To ja mogę coś się wypowiedzieć po przejechaniu około 6 tys na regeneratorze.Auto zrobiło się żwawsze spadło zużycie oleju przy dużych prędkościach (chyba ze zmiana oleju z Ravenool VSW 0w30 na Eurol FS0w30 spowodowało mniejsze pobranie)I spadło spalanie
 
ja bym optował że mniejsze spalanie oleju to wynik Eurola
natomiast co do spalania paliwa to bym się zgodził, też to zaobserwowałem ale ciężko mi to udokumentować
 
Ktoś wie czy nano w tym C5 potrafi w jakiś inny sposób zadziałać na uszczelniacze zaworowe niż płukanka LL i AR9100 ?
 
Koledzy dziś wymiana oleju po 10 tys jazdy z regeneratorem.Wpada Eurol FS 0w30 plus 9100/C5.Pytanie czy jest sens robić płukankę?
 
Czy ktoś zauważył po użyciu po regeneratorze mixu c5/9100 szybsze grzanie się oleju i dziwnych wibracji silnika?Uprzedzajac pytania chłodnica oleju sprawna nigdzie nie ma wycieku
 
Ja też nie…. Mój silnik mimo 172 tys pracuje jakby wczoraj wyjechał z fabryki…. Nawet ciszej 😉
 
@wlyszkow Mam pytanie dotyczące nanoC5 w wersji regeneracyjnej, czy można i jeśli tak, to w jakiej dawce należy go stosować w skrzyni manualnej? Na stronie jest wspomniane jedynie o oleju silnikowym lub przekładniowym do skrzyń automatycznych
 
Back
Top