Oskr5
Użytkownik
- Samochód
- BMW E39 520i, Honda Civic IX
Ten MTF o którym wspominasz to odpowiednik naszego MTF 1 .Tutaj jest zalecany MTF 3 i taki bym zastosował ze względu właśnie na szperę. Jak pracowałem w Mitsubishi to olej do szpery LSD był specjalny, inny niż do reszty mostów tego producenta. Przykład Outlander ostatniej generacji. Choć tak naprawdę każda z wersji MTF ma do siebie podobne parametry fizykochemiczne, czyli to syntetyczne 75W80 GL4. Pytanie podstawowe do OP: jaki wreszcie wlałeś olej do tej skrzyni?Nie wiem jak teraz, ale wcześniej można było kupić w dobrych pieniądzach olej OEM Honda MTF z USA w butelkach 0.946L. W zestawie były nawet nowe podkładki do korków od skrzyni.
Ja mam taki olej zalany w skrzyni Civica, zrobione na nim 50000 km bez żadnych zastrzeżeń.
Last edited: