Jaki olej do mostu w Polonezie zalać? Samochód ma trochę mocniejszy silnik niż seria(130km) i czasami lubię przydepnąć. Most jest cichy i chciałbym żeby taki pozostał. Myślałem nad 75W140 Motul Gear Competition.
Fabryczne 2,0 z fordem to też ulepy.
Nie mieścił się lewarek innej skrzyni na konsoli ukośnie, to dali na chama na tunelu a załatali dziurę kawałkiem plastiku na śruby.
@soszo ale dyfer był polonezowy chyba
A zresztą jak swap to pewnie nie fordowski SOHC, tylko fiatowy DOHC lampredi.
Także ciekawe co pokazuje dla fiata 131 albo argenta
"W niemieckim miasteczku Ulm, w latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku stworzono niewielkie przedsięwzięcie, które miało na celu rozwinąć jeden konkretny produkt motoryzacyjny, służący do redukcji tarcia jednostki napędowej - dwusiarczek molibdenu. Wymyślony dodatek miał wydłużać żywotność silnika, poprawiając właściwości smarne oleju silnikowego. Skąd się wzięła nazwa Liqui Moly? Otóż jest ona bezpośrednio związana z produktem promowanym przez ówczesne przedsiębiorstwo - ciekłym dwusiarczkiem molibdenu, którego angielski odpowiednik brzmi: "liquimolydenumsulphide". Jak widać pierwsza część nazwy została zapożyczona i z powodzeniem zastosowana jako nazwa firmy Liqui Moly." (https://nocar.pl/blog/liqui-moly-produkty-wysokiej-jakosci/).
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.