Mariusz.S
Użytkownik
- Lokalizacja
- Mrągowo
- Samochód
- Ford Mondeo MKIV 2.0 DW10C 163 KM , Yamaha TDM 900
- Marka motocykla
- Yamaha TDM 850
- Budżet/ile litrów
- 140zł/4L
- Styl jazdy
- Silnik
- 4TX 850ccm 80KM
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- 10W30 , 20W40
- Jaki olej masz obecnie
- Millers ZFS 10W50
Witam,
Po kupnie zrobiłem silnikowi płukankę Valvoline i wlałem olej Millers ZFS 10W50. Taką lepkość lub 15W50 zasugerowali koledzy motocykliści twierdząć że silnik głośno pracuje. Nowy olej zrobił się czarny po 1 dniu. Moto ma przypadłość w postaci wyjącego 3 biegu czy podpijania oleju, więc dla próby wleciał Ceramizer CM, ale 3 bieg wyje jeszcze głośniej.
Obecnie na Millersie mam przejechane ok. 1500km, w międzyczasie wyszło że znika olej w ilości 0.8L/1000km.
W nowym oleju bardziej zależy mi na lepszej pracy skrzyni biegów, bo wbijanie jedynki to klasyczne JEB, 2 i 3 jak w WRC. Aha sprzęgło nowe.
Co do znikania oleju byleby nie było gorzej, ale kto wie.
Na chwilę obecną biorę pod uwagę Lotosa 4T 10W40, Specola 10W50 lub ELF Moto Road 10W40 ewentualnie Shell AU 10W40.
Po kupnie zrobiłem silnikowi płukankę Valvoline i wlałem olej Millers ZFS 10W50. Taką lepkość lub 15W50 zasugerowali koledzy motocykliści twierdząć że silnik głośno pracuje. Nowy olej zrobił się czarny po 1 dniu. Moto ma przypadłość w postaci wyjącego 3 biegu czy podpijania oleju, więc dla próby wleciał Ceramizer CM, ale 3 bieg wyje jeszcze głośniej.
Obecnie na Millersie mam przejechane ok. 1500km, w międzyczasie wyszło że znika olej w ilości 0.8L/1000km.
W nowym oleju bardziej zależy mi na lepszej pracy skrzyni biegów, bo wbijanie jedynki to klasyczne JEB, 2 i 3 jak w WRC. Aha sprzęgło nowe.
Co do znikania oleju byleby nie było gorzej, ale kto wie.
Na chwilę obecną biorę pod uwagę Lotosa 4T 10W40, Specola 10W50 lub ELF Moto Road 10W40 ewentualnie Shell AU 10W40.