MarcinM-Lbn
Użytkownik
- Lokalizacja
- Lublin
- Samochód
- Audi Allroad , Renault Captur II
naprawa = prostowanie , pewnie naspawanie aby wyprowadzić rant i pomalować termin 2 miesiące !!!!!!! szukałem Lublin i okolice +50kmFelga do uratowania
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
naprawa = prostowanie , pewnie naspawanie aby wyprowadzić rant i pomalować termin 2 miesiące !!!!!!! szukałem Lublin i okolice +50kmFelga do uratowania
Tak, to może być uszkodzone łożysko. Miałem kiedyś podobną przygodę zimą- w poślizgu zarzuciło mnie tyłem, uderzyłem kołem w krawężnik, dość lekko, pękł jedynie plastikowy kołpak, musiałem jednak wymieniać piastę koła, wyła przeraźliwie.Czy może to być łożysko ?
Może być łożysko lub piasta ale może być też lekko skrzywiona pół oś. Zależy jak mocno uderzyłeś w ten krawężnik. Piastę trzeba sprawdzić czujnikiem zegarowym czy nie ma bicia.Proszę o pomoc
Po przygodzie z rozwaleniem opon na krawężniku kupiłem felgę i dwie opony. Założyłem ustawiłem zbieżność i..... zaczynaja się problemy mianowicie coś hałasuje i wibruje lekkie wibracje przenoszą się na pedał gazu . Czy może to być łożysko ?
Natomiast największy minus Goodyeara to jakość odlewów, czy jakość produktów.
Zawsze wymieniając opony, korzystam z usług firmy posiadająca maszynę Hunter, aby wykonać test drogowy. Micheliny po przebiegu około 70 000 km: żadna z opon nie przekraczała 6 KG tzn: 1sza 2,5kg, 2ga 3,5 kg, 4 i 5 po 6 kg. A Goodyear? Funkiel nówka, produkcja Luty 2021: 1sza 4,5 kg, 2ga 5 kg, 3cia 7,5 kg i 4rta 8,5 kg. Oczywiście chłopaki wyważyli bardzo dobrze te opony, mówią że norma niby jest 10 kg, ale Micheliny nowe zazwyczaj nie przekraczają 4,5kg. Tu rozczarowanie Goodyearem, plus dla Michałów.