• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Opony

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Fakt, prawie każdy duży gracz, który wszedł na rynek chiński czy ogólnie azjatycki, ma już tam własną fabrykę/podwykonawców/dostawców czy to Bosch czy Brembo, itd...
 
Pirelli robi też opony w Chinach.
Robi, robi. Mam motocyklowe Angel ST wyprodukowane w ChRL, mogłem się spodziewać, bo to taka klasa touring, ale że topowe Diablo Rosso Corsa będę miał Chińskie...no nie spodziewałem się takiego obrotu spraw. W żadnym wypadku, nie spisują się gorzej, niż europejska produkcja, także chyba kontrolę jakości trzymają, ale po prostu nie sądziłem, że te produkty z górnej półki też mają przeniesioną produkcję poza stary kontynent.
 
@resi
Dębica to jest jedna z najnowocześniejszych fabryk oponiarskich w Europie
Nikt nie twierdzi inaczej, ale myślisz, że właściciel koncernu, w którym jest Dębica da taką samą jakość swojej oponie premium i Dębicy z tej samej fabryki?
 
Tak jak to?
IMG_20210913_225252.jpg
 
Pirelli jest marką włoską, ma chińskich udziałowców.
 
Mówią tyle co trzeba,reszta to odczucia.
Dlatego trzeba porównać testy opon z kilku różnych źródeł, żeby sobie wyrobić ogólny pogląd. Oczywiście jeśli ktoś się interesuje takimi tematami.
 
Ciekawy artykuł. Ja na dniach będę wysyłał do reklamacji uniroyal rainsport 5 więc zobaczę jak to będzie wyglądać. Ale ja to odrazu napisze ostro żeby wiedzieli że nie dam się spławić że wszystko jest okey 😉
 
Powołaj się na prawnika i jakiś artykuł sobie przygotuj ,żeby Cię nie zagięli :)
 
Przecież wiem że tak jest 😉jednorazowe produkty a potem jak mówicie gwarancja do bramy i żegnamy haha 😂
 
Mnie czeka zakup zimówek bo obecne Alpiny 5 są już mocno przeoranie szczególnie na bokach (efekt poprzednich "super" zim hehe) i mimo, że mam nowe letnie chyba zdecyduję się na Pirelli Cinturato All Season SF 2.

Nie chce mi się kombinować w październiku/listopadzie a potem marcu/kwietniu i zastanawiać czy to już, raz do roku kontrola wyważenia i tyle.
 
Całoroczna jest bardzo wygodna tz nie trzeba wymieńiać ,aura nas nie zaskoczy.
 
Alpiny 4 czy 5 słyną z łysych barków opon. W rwd to już w ogóle panie ratuj.
 
Po kilku sezonach lubią polecieć bokiem na zakręcie ale mimo to 5 są naprawdę bdb zimówkami. Strome podjazdy/zjazdy rewelacja.
 
Nie spotkałem nigdy lepszej opony na przód, w tył napędzie (alp4/5) idzie dokładnie tam gdzie chce.
 
Ile czasu wytrzymują wielosezonowe opony? Zastanawiam się czy robiąc 15kkm rocznie starcza na 3 lata?
90 tys km w 2 lata machnąłem latając do Niemiec ciężką Insignia , zostało 4/5 mm bieżnika .
Vredrstein Quartac 5 to było 3 lata temu .
Zależy od gumy , marki.
Ich zalet jest też że całkowicie zniknęły szarpania kiery , równierz w koleinach , gdy na poprzednich letnich Firestone i zimowych Michelin kciuka chciało urwać dosłownie.
Wadą jest , że trafia się taka , że nie da się wyważyć, poszła do reklamacji i wymienili.
Trzeba kupować w serwisie nie online i odrazu patrzeć czy nie ma owalu .

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
90 tys km w 2 lata machnąłem latając do Niemiec ciężką Insignia , zostało 4/5 mm bieżnika .
Vredrstein Quartac 5 to było 3 lata temu .
Zależy od gumy , marki.

Że co? 90 tys km na 3-4mm bieżnika?
 
Że co? 90 tys km na 3-4mm bieżnika?

70% autostrada , tak było .
Ale nie oszczędzałem tylko but , 2.0 160 koni automat .
Chwalą się że jakáś tam mieszankę opracowali .
I też o zawias zadbałem i zbieżność.

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Back
Top