• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Opony

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Dokładnie, w tym rozmiarze są Pilot Alpin 5 za jakieś 2800
 
HP2 były kiedyś bardzo dobre, nie wiem jak teraz z mieszanką.
 
Laguna III 2.0 180 koni jeździ na goodride z401 wielosezon, podobnie jak Volvo S40 z 2.0 HDi już drugi rok praktycznie znikome zużycie po ponad 20kkm, Mercedes w211 także na z401 tylko że jak narazie ma 15 tyś km na tych oponach, dodatkowo 2 tygodnie temu zakupiłem ojcu do x3 f25 goodride z 501 zima i jeździ się bardzo fajnie, jak w deszczu tak przy +18 jak było ostatnio, dodatkowo powiem że w tej cenie lepszej opony nie znajdziecie a jeździ się naprawdę dobrze, wolę takie niż premium używki czy nalewki, niedowiarków zapraszam na jazdę próbną pozdro
 
a jak w śniegu i na mokrym te wielosezony?
 
Goodride to chyba najczęściej kupowany all season teraz . Znajomy kupił do Subaru tez Z401 Elite
 
Jeździłem po śniegu przecież ostatniej zimy go u nas nie brakowało i bardzo dobrze, przed wielosezonem miałem koła zimowe na felgach 16 i niema różnicy,
Post automatically merged:

Jedyna wada trochę głośniejsze w lecie jak jest gorąco ale jeśli chodzi o przyczepność itp niema naprawdę się do czego przyczepić,
 
dodatkowo powiem że w tej cenie lepszej opony nie znajdziecie a jeździ się naprawdę dobrze, wolę takie niż premium używki czy nalewki, niedowiarków zapraszam na jazdę próbną pozdro
Słuchaj można zwyczajnie dołożyć do lepszej opony.
 
Ale po co? Jak ktoś lubi przepłacać niech da za komplet nawet 3tys jego sprawa, myślisz że opona 4 razy droższa o goodride będzie 4 razy lepsza??widzisz na tym forum wielokrotnie było udowadnianie że tańsze nie zawsze znaczy gorsze, czy to tyczy się oleju czy dodatków do paliwa, podzieliłem się swoim zdaniem oczywiście nikogo nie namawiam przecież to dyskusja ogólna
 
Ale nie udowadniaj ze opona z indeksem c hamuje dobrze na mokrym. Jak się jeździ cały czas na badziewiu to zracjonalizuje się że tak.

Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
 
Gdyby tylko one miały faktycznie "C" to byłoby bardzo dobrze
 
Po drugie karta charakterystyki to nie wszystko jak się przejedziesz autem z takimi oponami to podejmę się dyskusji,bo widzę tu opinie bo indeks co, bo słyszałem, bo kolega szwagra mówił itd itp
 
Ale po co? Jak ktoś lubi przepłacać niech da za komplet nawet 3tys jego sprawa, myślisz że opona 4 razy droższa o goodride będzie 4 razy lepsza??widzisz na tym forum wielokrotnie było udowadnianie że tańsze nie zawsze znaczy gorsze, czy to tyczy się oleju czy dodatków do paliwa, podzieliłem się swoim zdaniem oczywiście nikogo nie namawiam przecież to dyskusja ogólna
O ile jestem w stanie zrozumieć osobę niezamożną, która kupuje chińszczyznę to kupowanie takich opon do BMW wcale nie starego to już dla mnie absurd. Największą zaletą Goodride jest ich cena i tu masz odpowiedź na ich popularność.
 
A myślisz że zamożni nie kupują tanich opon?Kupują i to bardzo dużo.
Wiem, że kupują, ale ich nie rozumiem. Część ludzi typu kobiety, które się nie znają czy ludzi nie interesujących się tematem to po prostu dokonają słabego wyboru. Natomiast tyrady argumentów broniących tanich opon mogę skrócić do jednego. Ludzie je kupują bo są TANIE i to ich największa zaleta.
 
Może część ludzi przemyśli swoje priorytety. Ja opony dojeżdżam do końca, bo to wypadkowa mojego januszostwa, podejścia do posiadanych rzeczy i światopoglądu, ale nigdzie nikomu nie wciskam, że to najlepsze rozwiązanie, a reszta nie odkryła prostego tricku na oszczędzanie.
 
Back
Top