Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Popłynie. Wielosezon jest oponą kompromisową, dla kogoś kto jeździ z punktu A do punktu B i w większości przypadków się sprawdzi. Jednak gdy ktoś lubi pocisnąć w ładną, letnią pogodę i ma czym, to lepiej wtedy nie kalkulować, czy opony dadzą radę, bo nawet twarde Pirelli Pzero, gdy asfalt nagrzany do 40 stopni potrafią dobrze kleić.w sumie ja tak o tym śniegu.. pytanie jak to się w lato zachowa przy ostrzejszym stylu jazdy..
Popłynie. Wielosezon jest oponą kompromisową, dla kogoś kto jeździ z punktu A do punktu B i w większości przypadków się sprawdzi. Jednak gdy ktoś lubi pocisnąć w ładną, letnią pogodę i ma czym, to lepiej wtedy nie kalkulować, czy opony dadzą radę, bo nawet twarde Pirelli Pzero, gdy asfalt nagrzany do 40 stopni potrafią dobrze kleić.
Polskie drogi to jak Le MansRozwodzicie się nad tymi oponami jakbyście jeździli codziennie po Hockenheimring'u albo brali udział w Le Mans
Miałem tego Michelin'a w Lagunie i generalnie wróciłem do dwóch kompletów opon. W 300KM aucie w ogóle ich nie widzę zarówno na śniegu jak i w lecie... W takim samochodzie niestety żadna opona wielosezonowa Cię nie zadowoli. Ja na chwilę obecną wyleczyłem się z opon całorocznych.w takim razie, co polecili byście z wielosezonu do RWD 300 koni, tak, żeby indeks prędkości najlepiej był Y?
Michelin CrossClimate+ » Sprawdź testy i opinie » Oponeo
Opony Michelin CrossClimate+ w Oponeo to darmowa wysyłka w 24h i gwarancja niskich cen. Sprawdź opinie o Michelin CrossClimate+ i dokonaj zakupu!www.oponeo.pl
? cholera, może taka opona to nic złego.. pytanie jak to się w śniegu zachowuje..
Ja mam w swojej E91 325i opony Michelin crossclimate plus , kupiłem rok temu w rozmiarze 225/55/16 xl. Nie jestem typem rajdowca , ale nie miałem w ciągu tych ok 15 tys km absolutnie nigdy żadnego poczucia że coś jest nie tak , w upały nic nie piszczało , w zimie jeździło bez problemu , jeśli chodzi o zachowanie na śniegu to niestety nie mają tego w swoim portfolio bo zima była raczej tylko z nazwy. Przy okazji dosyć fajnie wyglądają i nie muszę stać w kolejce do wulkana. Jeśli chodzi o wady to akurat moje robią się dziwnie głośne przy ok 100 kmh , a potem znów cichna, jakiś taki dziwny rezonans nie wiem czy to kwestia grubych kostek czy po prostu z moim samochodem tak się dogadują . Nie słyszałem aby ktoś inny miał ten problem co jaw takim razie, co polecili byście z wielosezonu do RWD 300 koni, tak, żeby indeks prędkości najlepiej był Y?
Michelin CrossClimate+ » Sprawdź testy i opinie » Oponeo
Opony Michelin CrossClimate+ w Oponeo to darmowa wysyłka w 24h i gwarancja niskich cen. Sprawdź opinie o Michelin CrossClimate+ i dokonaj zakupu!www.oponeo.pl
? cholera, może taka opona to nic złego.. pytanie jak to się w śniegu zachowuje..
Miałem podobnie tyle że przy hamowaniu z większych prędkości. Za pierwszym razem gdy to usłyszałem to myślałem że złapałem gumę. Natomiast gdy spadło ledwie 0.5cm śniegu miałem problem z wyjazdem z garażu podziemnego...fakt podjazd stromy ale nawet na starych zimówkach nigdy problemu nie miałem. Także jak już wcześniej napisałem wyleczyłem się dość szybko z tego wynalazku.Jeśli chodzi o wady to akurat moje robią się dziwnie głośne przy ok 100 kmh , a potem znów cichna, jakiś taki dziwny rezonans
N53b30 które jeśli dobrze pamiętam ma kolega seryjnie osiąga 320nm , ale kolega ma podkręcony silnik. Nie rozumiem jakim odnośnikiem jest tu insignia. To że niektórzy montują do swoich aut bezsensownie szerokie opony to nie znaczy że trzeba tak robić . Najbardziej lubię majstrów którzy w przednionapedowkach montują szersze na tyłW 300 konnym aucie są takie wąskie laćki ??? 225 ???
Insignia miała opony 245 45 18 ale też 2ysoki moment 380 NM , który mocniej ciągnie niż 30 koni.
I co ? Żyję ???
Jak ktoś kiedyś trafił na szmelc opony wielo , to się nie dziwię , że. Się wyleczył .
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka