• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Opony

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Dziś mnie wzięło na oglądanie opon w 308 - całoroczne Goodyear, założone jesienią 2019r. Przód 5mm, mało już są zimowe, tył (3 zdjęcie) trochę lepszy - przebieg nawet nie 40.000km. Ostatnia ich zima
20220720_183222.jpeg
20220720_183259.jpeg
20220720_183332.jpeg
 
60 000 to malo które sezonowe robią, a co tu gadać o całorocznych. Dobry wynik mają.

EDIT: opona jakby wzorowana na GY Ultra Grip 9
 
Letnie nie zrobią 60.000km? Z palcem w nosie
 
Zależy od szofera, 40 na wielosezonie to moim zdaniem dobry wynik jak na ich obecny stan.
 
Vredestein Quartac 5 zrobilem 90 tys km jeżdżąc do pracy do Niemiec .
Dość szybko insignią... było jeszcze 5,5mm / 4,5 mm.


Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Wiara nie ma nic do rzeczy . To technika jazdy plus autostrady tak 70%

Twraz mam hondą 117 tys km, a klocki OEM z przodu jeszcze 2,5 mm
, A widzialem taka sama w Aso 40 tys i juz były do wymiany , bo duszone po mieście

Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Gdybyś zrobił na nich 90tys km do 1.6mm to uwierzyłbym
 
Gdybyś zrobił na nich 90tys km do 1.6mm to uwierzyłbym
Poczytaj sobie, dzisiaj produkt ma projektowaną
żywotność .

Cyt :
Do największych zalet takiego bieżnika należy między innymi doskonałe przenoszenie momentu obrotowego na podłoże, co czyni go dobrą propozycją do samochodów o większej mocy silnika. Opony asymetryczne bardzo równomiernie przylegają do nawierzchni, co zwiększa ich odporność na szybsze zużycie. " plis do tego mieszwnka...

Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Last edited:
Ja we wszystkich samochodach zmieniam opony kiedy stają się za twarde -po 5-8 latach. I letnie i zimowe mają przy zmianie bieżnik nie płytszy niż 4mm i 70-120tys km :)
Najwięcej wg mnie zalezy od sprawności samochodu i sposobu jazdy
 
Ja we wszystkich samochodach zmieniam opony kiedy stają się za twarde -po 5-8 latach. I letnie i zimowe mają przy zmianie bieżnik nie płytszy niż 4mm i 70-120tys km :)
Najwięcej wg mnie zalezy od sprawności samochodu i sposobu jazdy
@luckyboy , można ?

Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Pierwsze wrażenia z użytkowania wielosezonowych Goodyerow jak najbardziej pozytywne. Przy obecnej pogodzie zero piszczenia na nagrzanym asfalcie, fajnie kleją do drogi. Nie miałem jeszcze okazji pojeździć nimi w deszczu, ale sądzę że będzie gut.
 
Ja dzisiaj 500 km w upale i zero problemów ani niepewnych sytuacji. Opona falken as210. W deszczu mam już przetestowane, brakuje tylko sprawdzic je na sniegu i jak dadzą radę to nie wracam już do sezonowych opon. Generalnie są to moje pierwsze wielosezony i po początkowej niepewności teraz mogę stwierdzić że to był bardzo dobry wybór.
 
Opona wielosezonowa dobra na śnieg musi mieć wzdłużne rowki, jeżeli nie ma, nie będzie trzymać w zakrętach. Wszelkiej maści jodełki to jest kupa
1658779605405.png

Dlatego bardzo mnie kuszą Kormorany
1658780380508.png
 
Jak Ty masz problemy na kazdej innej dobrej oponie, a teraz "kuszą" Cie kormorany, to widzimy się u Ciebie na pogrzebie. Osobiscie zorganizuje zbiorke na wieniec od Oilclub.

P. S.
Jak chcesz jeszcze bardziej zaoszczędzić, to szukaj Tigar i Riken, czasami tansze od Kormorana, a to ta sama opona.
 
Back
Top