@soszo 50/50. Uwagę skupiłem też na wyglądzie opon zużytych w 50% tzn ile zostaje lameli. Wiele modeli opon traci lamele poniżej ok 6mm i nagle stają się łyse na zimę
Panowie z waszego dośw lepszą opcją na zimę w rozmiarze 205/55/16 będzie zimowa Frigo HP2 z końcówki 2021 gdzie jest jest jeszcze sporo bieżnika czy nowy wielosezon Hankooka 4s2? Jazda pół na pół drogi wojewódzkie i ekspresówki często z samego rana zanim gdzieniegdzie pługi wyjadą na drogi. Zastanawiam się czy zostawić jeszcze te zimówki na jeden sezon czy już myśleć o nowych a że na lato mam obecnie hankooki z 2019 pewnie też mnie czeka ich wymiana. stąd pomysł wielosezonu do którego podchodzę sceptycznie Czy na takim wielosezonie można się w miarę bezpiecznie poruszać przez 3 sezony robiąc około 15k rocznie? Próbuję rozkimić jak to ugryźć
nokian odradzam. sam testowalem (lata temu wrd3) . w tym czasie nokian postawil na marketing był na zlotach klubowych i dodatkowo dawal do testow opony z innymi mieszankami
@xtremesystems ja na WR D4 zrobiłem kilkadziesiąt tysięcy kilometrów, łącznie z setkami kilometrów po nieodśnieżonych górskich drogach (bez łańcuchów). Tej opony już nie produkują, więc dyskusja jest trochę jałowa w kontekście wątku, ale jestem ciekaw, czego jej mogło brakować? Jeździłem też trochę na Continentalach TS 850, to na nich prawie wpadłem na latarnię w trakcie śnieżycy. I nie popełniłem wtedy żadnego błędu, po prostu zniknęła mi trakcja w czasie skrętu, na szczęście na tyle wolno jechałem, że zdążyłem wyprostować koła i wyhamować do zera. Przypadek anegdotyczny, ale na Nokianach nigdy takich sytuacji nie miałem.
Tak jak wcześniej wspomniałem nowy Nexen może być bardzo dobrą propozycją. Bieżnik jest klockowaty, na śniegu powinno być dobrze.
Poniżej opona w tym rozmiarze.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.