• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Opony

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
To super, nowa chyba ma nie całe 8mm. 100kkm polata do 4mm.

To chyba mniej schodzi bieżnika jak w letnich 🤔
 
W conti jest to samo- 870 jest znacznie trwalsza od premium contact. Prawdopodobnie gorący asfalt dobija letnie.
 
Na osi napędowej podejrzewam że tak.
 
Raczej szybko jazda autostradą i górskie serpentyny zjadają opony w letnie upały i paradoksalnie w civic wielowahaczowych tył zużywa się szybciej.
 
No u mnie całą pewnością powodem zużycia opon jest nie zwalnianie przed rondami ;) Niezależnie od tego kot mi nie siedzi na ogonie, po rondzie z ronda mijaj jeszcze sporo czasu zanim zobaczę w lusterku że jedzie w tym samych kierunku ;) zawsze przychodzi mi na myśl -mistrz prostej ;)
Gdybym jeździł w sprzyjających warunkach pewnie zjadanie bieżnika potęgowały u górskie serpentyny - tam tez czuje że żyje - ale nie nie trasy rzadko trafiają w takie ciekawe zakątki ;)
 
Miękka mieszanka lepiej klei, a w upale i/lub bardziej sportowej jeździe bieżnik ulega deflacji. W moich Dębicach Presto Hp2 205/55/16 ubyło może 1mm przez ok. 35 tys km. Ale tam mieszanka jest dość twarda. Ma to swoje wady przy niskich temperaturach rzędu 10° i mokrej nawierzchni.
 
Ja latem jak przejechałem Austrię w drodze do Chorwacji, to ich ostre serpentyny na autostradzie zdewastowały mi opony, bieżnik był miejscami powyrywany a jechałem tylko 120-130km/h
 
A to po co jechałeś tak szybko. Ta są ograniczenia do 100kmh 😉
 
Jest nowy test na Tyre Reviews. I "pojawiły" sie, jak i u innych jutuberów w ostatnim czasie Pirelli. Istna moda na ich testowanie nastała 😉
Widać chcą nadrobić ostatni czas na rynku. Niektóre duze sklepy nawet nie miały Pirelli w ofercie przez jakiś czas.
 
Pamiętam, jak Pirelli zaczynało w oponach rowerowych. Marketing jak cholera, nazwy jak w F1, a potem się okazało, że robią to w jakiejś firemce na Tajwanie na lipnym karkasie.
 
Back
Top