• Uwaga!

    Z dniem dzisiejszym w życie wchodzi zmieniony regulamin forum: https://www.oilclub.pl/index.php?threads/regulamin-forum.450/

    Zmiany dotyczą w większości są kosmetyczne, precyzują wymogi poprawności językowej i tak dalej.

    Dodany został punkt dotyczący kar porządkowych. Wyjaśnia on działanie porządkowych banów, przyznawania punktów karnych oraz pojawienia się dwóch nowych "rang" na forum i związanych z nimi ograniczeń.

    Proszę o zapoznanie się. Jeżeli ktoś nie akceptuje regulaminu w nowej formie, proszę o informację. Jak że istnieje wymóg akceptacji regulaminu przy korzystaniu z forum konto takiej osoby zostanie niezwłocznie usunięte zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych.

    Pozdrawiam Admininistrator

Orlen MaxExpert 5w40, 6000 km

  • Thread starter Deleted member 77
  • Start date

Ubot

Użytkownik
Lokalizacja
Grudziądz
Samochód
Subaru Forester XT 2.0 Turbo
A ja jestem ciekaw ja wypadłby w porównaniu z Motulem ale X-max 0w-40..
Bo może się okazać że Motul Motulowi nie równy.. ;)
A z tego co wiem to X-max ma już bardziej zbliżoną bazę dodatków do 300V i nie wypada wcale źle.. Ale uprzedzając pytania nie sprawdziłem tego osobiście niestety żadną analizą.. A może ktoś już to robił? Chętnie poznałbym wyniki..
Ps.
A ten Orlen jaką ma ilość popiołów..?
 

poziom1989

Moderator
Lokalizacja
Niemcy
Samochód
Mazda 3 MZR 2.3 DISI TURBO
Po X-Max nie spodziewałbym się niczego szczególnego.
 

Ubot

Użytkownik
Lokalizacja
Grudziądz
Samochód
Subaru Forester XT 2.0 Turbo
Po X-Max nie spodziewałbym się niczego szczególnego.
Zgoda, ale to może znaczyć też że będzie ok, i nie będzie wypadał gorzej niż inne oleje..;)
 

cytrynowiec

Użytkownik
3% paliwa przy 6kkm to ciekawe jak będzie przy 10kkm i jaką ochronę będzie dawał ten olej także dla turbo.
 

Robert1

Użytkownik
Samochód
VW Polo
Dlatego ważne jest aby skracać interwały szczególnie jak ktoś jeżdzi codziennie ''wokół komina''
 

luckyboy

Użytkownik
Lokalizacja
Toruń
Samochód
1.6 HDi 92 FAP DV6DTED
Utwierdziło mnie to tylko w przekonaniu, że zamiast 5w30 wleje teraz 5w40.
 
D

Deleted member 77

Gość
Panowie, słowo się rzekło...
Zakupione już bańki Specola Golda 5w40 . Ale w ostatniej chwili domówiłem Specola 5w40 C3, który rzekoma ma normę API SN Plus i bardzo mnie interesuje co jest w środku bo ty chyba byłby nieliczny z olei spełniający nową normę w lepkości 5w40. Wysyłam na badania VOA i zdecydujemy, którego wlać na następne testy.

A tak na marginesie to dodam, że bańki Specola są już lepsze jakościowo. Miałem kiedyś jakieś Specole i zakrętki trochę niedomagały. Tu już jest mocno wszystko i sztywniutko, a naklejka Specola C3 ma, uwaga, takie satynowe wykończenie... ;-)))
IMG_0098.jpg
 

luckyboy

Użytkownik
Lokalizacja
Toruń
Samochód
1.6 HDi 92 FAP DV6DTED
Ten 5w40 C3 dobry ruch
 

luckyboy

Użytkownik
Lokalizacja
Toruń
Samochód
1.6 HDi 92 FAP DV6DTED
Nie, skądże. Przymierzam się do 5w40 C3 i jestem zainteresowany wynikiem.
 

Binas96

Zbanowany
Lokalizacja
Łódzkie
Samochód
Renault Espace III 3.0v6 / Fiat Seicento 1.1 MPI
Niech jeszcze zmienią etykiete full sapsa na podobną w stylu C3 i biorę na testy :D 😁
 

Robert1

Użytkownik
Samochód
VW Polo
Wspominałem w jednym z postów ten Specol C3 w moim przypadku (wlany na zimę,) był kompletnym niewypałem ubywało więcej niż innych olei ,i reszta oleju która została na dolewkę zrobiła się gęsta ,nienaturalnie gęsta. Analizy niestety nie robiłem opinia organoleptyczna.:)

Ups zeszliśmy z tematu:rolleyes:
 
Top