• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Płukanki - Temat ogólny

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Dziwne masz te proporcje. Ja jak stosowałem to pisało że butelka na 4-8l oleju. Zalałbym całą.
 
Wcale niedziwne proporcje tylko już koledze się pomieszało od tego wertowania wątków o AR ;) .
 
Może mi się faktycznie pomieszało bo przeczytałem ten wątek i inne od deski do deski:) Mogę zalać całą ale 4litrów oleju to ja w silniku na bank nie mam. Wskazanie bliskie MIN. Pytałem bo nigdzie nie mogę w necie wyszukać info jakiemu poziomowi odpowiada MIN na bagnecie w vw. Wiem że to nie apteka ale skoro piszą od 4 do 8 litrów a ja sie nie mieszcze w tym zakresie to zacząłem sie bawic w jakies przeliczenia:)
 
Przewertuj wątek kilka stron wstecz coś kojażę że ktoś miał podobne rozterki i tam @wlyszkow mu odpowiedzial.
 
Dzisiaj dostałem tą płukankę od commy. Pierwsze wrażenie całkiem ok. Na pewno nie jest to nafta , bardziej przypomina jakiś niskolepkościowy olej, z zapachu raczej neutralna. Zobaczymy co to warte cena jest atrakcyjna.
 
Tak , pojezdzę tydzień to wyjdzie akurat ze 200 km. W instrukcji nic nie jest napisane na ile litrów oleju jest przewidziana. Podejżewam że na standartowa ilość w silniku czyli ze 4-5l.
 
17zl, myślicie że to nie płukanka na nafcie? Ciekawe czy cena zaraz nie pójdzie w górę jak olej jak olej millersa bo comma też chyba z UK .
 
Raczej jest na oleju mineralnym. Nafta byłaby w msds.
1634974309400.png
 
Last edited:
Na pewno nie jest na nafcie nie ta lepkość i zapach.
 
Witam.
Mam taki dylemat,są trzy samochody zalane motulem z dodanym molibdenem (Mos2,.jeden ma przejechane od wymiany oleju 5 tyś , pozostałe dwa po około 3 tyś.chciałbym wlać do wszystkich 3 Oilem RT power cleaner LL czyli tą do jazdy minimum 1000km.nie wiem wlać teraz do starych olei i pojeździć te 1000 ale będzie to trwało 4 miesiące a oleje we wszystkich 3 były zmieniane w grudniu rok temu,czy zmienić we wszystkich olej i dopiero zalać Oilem? druga sprawa to taka że chciałbym dodać również coś na zmniejszenie tarcia czyli Archoil AR9200v2 albo cetatec lub Mos2,ale chyba nie bardzo Oilem z tymi co wymieniłem?chodzi o to że jak wymienię oleje dodam Oilem to trzeba by było jeździć rok bez dodatków na zmniejszenie tarcia, dopiero za rok nowy olej i któryś z tych dodatków.rownież dodanie do starego oleju teraz Oilem przedłuży wymianę oleju bo trzeba przejechać te 1000 km to by było dopiero w marcu, kwietniu a jakoś nie lubię trzymać oleju w silniku niż rok,wiem małe przebiegi ale olej się starzeję.
 
@marco2602 nie martw się głupotami na siłę. Rób jak uważasz... najważniejsze by dożyć w zdrowiu do kolejnego roku 😉
 
@marco2602 jasne, że najlepiej na świeży olej i można nawet na cały interwał. Po 1000 moim skromnym zdaniem szkoda wylewać tak dobry produkt
 
Zdrowie najważniejsze to racja,zdrowie moich gruzów trochę też, tym bardziej że mało psujne są, może dlatego że mało jeżdżą nie wiem.dzięki za odpowiedzi ale co z dodaniem Archoil ,ceratecu czy molibdenu razem z Oilem?czemu tak się upieram,bo jakoś luźno chodzą na molibdenie, brak klekotu po rozruchu nie wspomnę już o Kangoo diesel że na ropniaka to cichutko bardzo.
 
Ten 1 000 km to takie minimum . Ja zalałem Podobnie jak Ty i przetrzymałem do wiosny . Ale w między czasie zaliczając kilka tras po kilkaset km . Jeżeli będą jazdy wokół komina i za 2 miesiące czeka Cię wymiana oleju to bez sensu . Jeżeli przejedziesz dłuższa trasę to powoli ma sens . Mając tak mały przebieg zostawił bym do wiosny ten olej z Oilem LL
 
Zrobiłem takie porównanie,
View attachment 9018
i mam pytania do @wlyszkow
Dlaczego Oilem (obecnie już Oilsyn) Flush nie posiada daty produkcji ani kraju?
Obie płukanki innych producentów mają to podane.

Nie chodzi już nawet o kraj, ale data przydałaby się.
Nie mam tu na myśli nawet daty ważności,
bo produkt może być ważny i bezterminowo.

Chciałbym mieć pewność że kupuję świeży produkt, który ma najnowszy skład z ewentualnymi modyfikacjami wprowadzonymi do składu w celu zapewnienia jego jak największej skuteczności.

Tak jak na przykład w AR9200 V2 wprowadzono nowy Ester płynny w niższej temperaturze, a mimo tego nie było informacji na opakowaniu.
 
Może dlatego, że wszystko od Oilsyn jest produkcji UK, nigdzie indziej nie produkują. Co do daty serii itp to wiem, że jakiś plan jest.
 
@soszo Otóż nie będzie bezpośredniego porównania.

Do najbardziej "zaszlamionego" auta idzie Oilem i do tego będzie delikatna jazda, bo na AR2820 nie jeździłem stąd i efekt był niezły, ale nie oszałamiający.
LM szybka płukanka tylko żeby zlać olej lepiej z czystego silnika, a nad zastosowaniem Xado jeszcze pomyślę.
 
Back
Top