• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Płukanki - Temat ogólny

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Nie mam zamiaru sprzedawać, i nie mam zamiaru remontować, jak wleje mu ten litr na 2 miesiące, to swiat się nie zawali 😊 w trasie mam mniejszy pobór, w wakacje trasa 1500km, i tylko 300ml pobral. Wokół komina więcej bierze, na krótkich odcinkach do pracy i nazat
 
To wskazuje, ze gdybyśmy uszczelniacze zmienił, to pobór mógłby delikatnie się zmniejszyć.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 
Nie chce rozbierać silnika, bo to duże koszty. u mnie są dwie głowice, więc juz x2 :) wole juz dolewać olej, albo zastosowac jakąś chemie
 
Co polecacie wlać na pareset km przed wymianą oleju?
Zawsze możesz po wymianie na nowy olej dolać Oilem Release Tech Power Cliner , na 1500-2000km to chyba ostateczność w lizaniu depozytów chemią . Potem do kolejnego oleju ewentualnie 9200V2 .Tylko nie przesadzaj z kosztami nośnika/oleju ,po co do Meguina wlałeś 2300 ,przy takich dolewkach to w 10kkm olej ten wymienisz raz , a koszty dwa razy .
Czy to pomoże nie wiem , spróbować można ,ale z sporo tańszym olejem , wtedy w cenie poprzedniego może zmieszczą się te mixy .

Nie będę remontował 20 letniego silnika 😅 wole dolewać olej
To tym bardziej musisz wybrać coś z innej półki cenowej .

Co do prezentu , wartość rynkowa OK , ale z taką informacją 1L/2000km to już nie będzie wartości rynkowej . A tego się nie da ukryć i wyjdzie szybko u nowego właściciela .Wartość rynkowa jest istotna zanim auta się nie obejrzy , czasem za wygląd na zewnątrz i wewnątrz warto dać więcej ,pomijam tu silnik . Czasem dla właściciela obecne auto jest najlepsze , wie co i jak z tym autem , jak nie ma na dokładkę do innego to po co się pępić , w tych samych kosztach można trafić na coś gorszego i nieznanego .
Post automatically merged:

w trasie mam mniejszy pobór, w wakacje trasa 1500km, i tylko 300ml pobral. Wokół komina więcej bierze, na krótkich odcinkach do pracy i nazat
To akurat mnie zastanawia , bo ja mam odwrotnie . Czyli w mieście nic ,a jakieś większe prędkości ,trasa i już pobory .
Post automatically merged:

Nie chce rozbierać silnika, bo to duże koszty. u mnie są dwie głowice, więc juz x2 :) wole juz dolewać olej, albo zastosowac jakąś chemie
Czyli latasz tym aż Ci się znudzi ,lub jak uzbierasz na lepszy .
 
Nie chce rozbierać silnika, bo to duże koszty. u mnie są dwie głowice, więc juz x2 :) wole juz dolewać olej, albo zastosowac jakąś chemie
Na stwardniala gume uszczelniaczy to tylko ich wymiana :)
Chyba ze pierscienie tlokowe... no to swiece w dlon i po setce nafty na cylinder, a potem olej do wymiany.

Pozdrawiam,
 
A teraz jak .
Masz lepszy sposób na rozruszanie pierścieni
 
Lepszy i szybszy, za płukankę dlugodystansową ktora przy obecnych przebiegach musiałbym używac 5 lat to dziękuję :) a i tak wychodzi że nie dogrzeję silnika żeby zaczęła działać

Pozdrawiam,
 
@rob_roy nowa płukanka od Oilem w przeciwieństwie do 2300, nie wymaga wyższej temperatury, działa bardzo dobrze w niskim temperaturach ze względu na zastosowane inne dodatki.
 
Xado Vitaflush wg. instrukcji można jeździć do 300km, przy większych potrzebach do 1000. U mnie za parę miesięcy wpadnie przed wymianą, jeszcze nie korzystałem.

IMG20201229172457_00.jpg
 
I dokładnie tak smakuje.

;) Żarcik, ale dziś już to słyszałem, gdy stało mi na biurku.
 
No nie 5 lat, ale w moich (i wielu innych osób które znam) warunkach to jakiś rok :p nie liczę chwilowego nabytku, bo nieplanowane.
Już nawet dzieciaków do szkoły się nie wozi, robota może być 100% z domu
Zostają większe zakupy w biedrze odległej o cały kilometr. Od święta wizyta u rodziny na drugim końcu miasta.
Olej ma szansę zrobić się maks letni, można jeździć na 0w8 :D

Pozdrawiam,
 
Efekt plukania Oilem ReleaseTech Power Cleaner (LongLife). Zdjecie przed zostalo wykonane przy przebiegu na aktualnym oleju ca. 1500 km, nastepnie przejechalem na plukance ca. 1800 km. Pragne podkreslic, ze moj styl jazdy zbyt optymalny nie jest, z reguly robie trasy po ca. 5 km, 10 km oraz raz w tygodniu 25 km (dotyczy w jedna strone!) Biorac pod uwage moj styl jazdy oraz aktualne niskie temp. zewnetrzne efekt jest bardzo dobry.


Obudowe wariatora bardzo ladnie doczyscilo:

R.jpg


Przed:

Przed.jpg


Po:

po.jpg
 
@poziom1989 ile środka na litr oleju zastosowałeś? Zastanawiam się czy nie zalać tego specyfiku do Compacta i Touringa.
PS. jakby ktoś odpowiedział w moim ostatnim temacie doboru oleju to by mi było miło
 
Otrzymalem 250 ml, wystarczy na 3-10 l.
Post automatically merged:

Podejrzewam, ze dwa interwaly i bylby blysk, w szczegolnosci po okresie letnim.
 
Last edited by a moderator:
Efekt plukania Oilem ReleaseTech Power Cleaner (LongLife). Zdjecie przed zostalo wykonane przy przebiegu na aktualnym oleju ca. 1500 km, nastepnie przejechalem na plukance ca. 1800 km. Pragne podkreslic, ze moj styl jazdy zbyt optymalny nie jest, z reguly robie trasy po ca. 5 km, 10 km oraz raz w tygodniu 25 km (dotyczy w jedna strone!) Biorac pod uwage moj styl jazdy oraz aktualne niskie temp. zewnetrzne efekt jest bardzo dobry.
Robotę robi ta płukanka. Będę ją brał po uwagę.
 
Nie będę remontował 20 letniego silnika 😅 wole dolewać olej
Spróbuj valvoline syn power 5w30 albo maxlife 5w30. Olej dosc tani i chyba calkiem niezly. Sam jezdzilem kilka wymian na syn power 5w40 i na 10 tys km dolewalem z litr oleju, pozniej zrobilem plukanke postojowa valvoline (15 min na biegu jalowym i raczej malo co wyczyscil) i zalałem synpower 5w30 oraz molygen motor protect (500ml). Auto teraz bierze bardzo nieznaczne ilosci oleju. Co dziwne na 5w30 z molygenem bierze mniej niz na 5w40, choc w necie pelno jest opinii, że 5w30 powinien znikac szybciej. Takze sprobuj moze ten valvo. Moze cos pomoze a jak nie to przynajmniej cena uczciwa
 
Back
Top