Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
A to nie był problem z magicznymi woreczkami w zbiorniczku które z czasem pękały i kryształki zapychały wymienniki?Heh to tyle samo co u mnie w tylnej belce
Dziś będzie połowiczna wymiana G13 na G12EVO. Się naczytałem już jakiś czas temu, że ten G13 jest nieudany, a potem sobie zdałem sprawę, że mój ma już 5 lat i że rozrząd trzeba robić w 2023 bo już czas. Płynu na raz ani na dwa razy się nie da zmienić w całości, więc teraz sobie wleje jedną porcję, niech się porządnie wymiesza, a potem przy nowym rozrządzie się wymieni jeszcze raz.
View attachment 14552
A to nie było tak, że płyn sam z siebie niedomagał i zaczęli stosować woreczki, które też potrafiły odwalić numer o ktorym piszesz?A to nie był problem z magicznymi woreczkami w zbiorniczku które z czasem pękały i kryształki zapychały wymienniki?
Płyn niedomagał bo z założenia miał być na cały okres eksploatacji pojazdu z tym woreczkiem czyli niewymienialny ^_^. G12evo pewnie jest 5 lat lub 250 tys.A to nie było tak, że płyn sam z siebie niedomagał i zaczęli stosować woreczki, które też potrafiły odwalić numer o ktorym piszesz?
Tak czy siak, G13 został przez VW zastąpiony przez G12EVO, więc coś z nim było ciągle nietak.
Prestone to HOAT, osobiście z powodzeniem stosuję w samochodach i motocyklach, nigdy żadnych problemów z nim nie miałem, to taki WD-40 wśród płynów chłodniczych .A co powiecie o PRESTONE?
Chcieli być eko, a wyszło jak zwykle. Ja mam zalany G13 do Fiata bo zostało mi po Seacie, nic złego nie zaobserwowałem.@Czerwc czyli kolejna ślepa uliczka w którą skręcił vw