Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Dokładnie, lepsze parametry temperaturowe płynów są potrzebne w jeździe torowej. Tam to odcinka-hamulec-odcinka-hamulec itd.Poważnie, jeżeli ktoś nie robi co chwilę hamowań 200-0 to nie widzę możliwości, żeby zauważyć różnicę w płynie, który jest regularnie wymieniany.
Największą, w korozji od środka układu hamulcowego.Może z biegiem czasu, po 2-3-5-10 latach (tak, niektórzy potrafią nie wymieniać płynu przez długie lata) jakąś różnicę będzie widać,
Znam użytkownika Cherokee mającego problemy z ABS zimą ale nie uznaje on zalecanego DOT-3 z uwagi na niższe temperatury wrzenia. Leje płyny stworzone do jazdy torowej bo uważa, że są lepsze. Kończy się zawsze tak samo, układ ABS zostaje odłączonyróżnice wychodzą dopiero w temp. mocno ujemnych, im mniejsza lepkość tym lepiej.