• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Paliwa - dyskusja ogólna

  • Thread starter Deleted member 216
  • Start date
@bobwoj a mnie zastanawia czemu w niektórych rubrykach jak LC i FAME zarówno w normach jak i wynikach próbki istnieje sformułowanie "max"/"min". Albo coś ma rzeczywisty parametr w badaniu i max/min w wymaganiu, albo go nie wpisuję.
 
u nas pomimo że płaci się prawie 8 zł za litr paliwa jakość jego jest niezbyt dobra.
Skąd masz takie ciekawe informacje w kwestii jakości paliw w naszym kraju?
 
Stąd że zamawiam paliwo w hurcie i musiałem 12 wtryskiwaczy zrobić. O spalaniu kosmicznych ilości paliwa nie wspominając
 
Last edited by a moderator:
Tanie mięso psy jedzą.
Nie wiem jaką masz flotę ale lepiej wyrobić kartę/karty i tankować na jakiś automatycznych stacjach paliwo porządnej jakości niż brać jakiś chłam z hurtowni.
 
Płacąc takie pieniądze za litr paliwa człowiek wymaga choć trochę jakości
 
To masz problem ze swoim hurtownikiem. Możesz o swoje walczyć w sadzie itp.
U nas w firmie flota liczy sobie okolo 30 aut. Mamy na bazie zbiornik i zamawiamy zawsze od jednego dostawcy paliwo. Zasada u nas panuje taka, ze po dostawie swiezego paliwa, nie tankujemy aut przez kilka godzin. Syfy opadna na dno i wtedy mozna tankowac. Problemów z samochodami nie ma.
 
Ciąg dalszy strzyżenia owieczek:

 
Tu taka tylko informacyjna foteczka, zeby czasami ktos na podstawie zapewnien jednego pana z naszego forum, nie myslal, ze Moya Power to obligatoryjne B0.
IMG_20221203_182722.jpg
 
Obligatoryjnie nie, bo naklejka to wartość maksymalna. B0 jest na pewno na 2 stacjach na jakich sam sprawdziłem, na reszcie niech sobie każdy sam sprawdza.
 
To masz problem ze swoim hurtownikiem. Możesz o swoje walczyć w sadzie itp.
U nas w firmie flota liczy sobie okolo 30 aut. Mamy na bazie zbiornik i zamawiamy zawsze od jednego dostawcy paliwo. Zasada u nas panuje taka, ze po dostawie swiezego paliwa, nie tankujemy aut przez kilka godzin. Syfy opadna na dno i wtedy mozna tankowac. Problemów z samochodami nie ma.
A pompa to zasysa od góry, w cale nie jest na dole zbiornika z każdym zasysanym litrem rura wysuwa się głębiej żeby mogła dalej zasysać paliwo bo przecież na dole zbiornika jest syf
A w pompach albo około nich w cale nie ma filtrów
 
Last edited:
Filtr jest za pompą przed "pistoletem". Co do reszty tego, co napisales.... Nic nie mogę zrozumiec.....
 
Marża rafineryjna Orlenu 400%

O cenach , podatkach paliw od minuty 9.00


Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Poproszę jeszcze o film Łysego z M4K o paliwach premium.
 
Nikt z was się nie odniósł do rzeczonego fragmentu i tego co ten typ w ogóle mówi, a raczej nie są to jakieś przełomowe rzeczy.
 
Tytuł "Ekspert ujawnia" myląco wskazuje, ze ekspert cos nam odkrywczego powie. Jakies slrywane tajemnice. Oczywiście nic podobnego. Żadnych wiekszych tajemnic tu nie ma.
 
Back
Top