Lpg to mieszanina gazów propan-butan. Różnią się m.in. temperaturą wrzenia. Propan ma temp. wrzenia -42st , a butan -1st. Czyli w mieszance zimowej musi być procentowo więcej propanu niż to jest w mieszaninie letniej.
Lotos Kielce dostawa 04.10 smarność 205uM, arktyczny IZ-40 z poprzedniego roku 400uM. Tym razem brakowało liczby cetanowej na świadectwie - był jedynie indeks 53,6.
a dlaczego, ponieważ LC nie może być w nieskończoność podbijana, za wysoka LC odbija się często czkawką, dlatego ON premium + AR6900-d może skutkować gorszą i głośniejszą pracą silnika.
No ale jak kolega tak woli i auto ma zrywniejsze . Ktoś już pisał ,że nie zawsze dobrze wychodzi jak w paliwie coś już jest i się jeszcze dodaje/dubluje . Co nie znaczy że tak zawsze jest , kolega musi spróbować zwykłe ON i cała ilość 6900D , może zmieni zdanie . Nie tylko ze względu na kasę ,ale i odczucia podobne .
Leje w służbowe AR 6900 d max z paliwem Orlen i klekocze w ciul.
V lovers leje do prywatnego auta na dodatek w cenie normalnego (tanie czwartki).No ale zaleje teraz zwykle ON i pełna dawkę
Dziś zapałem pełna dawkę na Vpover diesel i już nie jest tak aksamitna praca silnika.Poprosiłem też o świadectwo Vpover diesel i faktycznie nie ma LC55
Do tej pory nie widziałem świadectwa v-powera diesel ale jestem mocno rozczarowany. Chyba najdroższe paliwo premium do diesla w PL, a mamy tylko 52LC oraz średnica skazy 370um, gdzie Verva ma 200um.
Nie, w tym wypadku smarność jest wynikiem średnicy skazy (mniej = lepiej). Dla paliw sprzedawanych w PL czyli z normą PN-EN 590 minimum wynosi 460um, dla paliw zwykłych na markowych stacjach jest to zwykle 400um, a dla Vervy premium 200um, chociaż tu zdarzają się odchyłki. Innych paliw "klasy wyższej" nie sprawdzałem.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.