Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Możliwe, że wyższa temperatura spalania E10 oczyszcza lepiej katalizator!Taka ciekawostka odnośnie E10. W listopadzie 2022 kupiłem Zafirę 1.8 XER. Od początku zapalał się błąd silnika. Diagnoza podała, że to katalizator umarł (tak ,,mówiły sondy"). Błąd można było kasować, ale po mniej więcej miesiącu zapalał się ponownie. Od kiedy zacząłem tankować E10 błąd zniknął i do tej pory się nie pojawił.
Ökodiesel HVO100: BILD macht den Langzeit-Test mit einem Citroën XM
Sprit aus altem Speiseöl – Autofahrer machen sich Sorgen: Wie kommt mein Wagen damit klar? BILD testet, wie ein Citroën XM den Ökosprit HVO100 verträgt.m.bild.de
Na papierze dobrze wyglądaJa zwrociłem się do stacji Moya żeby przysłali mi aktualne świadectwo jakości dla ON Power na stacji na której zawsze tankuje.
I dostałem coś takiego. Zwykle z tego co wrzucaliście, to nie podawali smarności paliwa, tutaj w moim natomiast jest to podane.
To nieprawda...w/g Twojej teorii lepiej byłoby użyć np. propanu lub butanu, które mają więcej atomów węgla w cząstce, bo acetylen ma tylko dwa, a jednak daje najwyższą temperaturę spalania wśród gazów, ...dlaczego? Bo to węglowodór nienasycony, o potrójnym wiązaniu między atomami węgla, a to co miałeś na myśli, bardziej związane jest z wartością energetyczną paliw, ale nie ma związku bezpośredniego z samym procesem spalania i jego temperaturą.Im więcej węgla tym cieplejszy płomień i spaliny, dlatego spawa się acetylenem a nie np. metanem
To wiedza ogólna, a nie moja teoria. Prościej: podziel liczbę atomów węgla/liczbę wszystkich atomów w cząsteczce. Bingo!To nieprawda...w/g Twojej teorii