• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Panther P52 GRAFEN

Wysyłka poszła kurierem
 
No i zonk - z wysłanych strzykaw ciężko coś w sensownej ilości wydobyć. Pozostaje poczekać na wyniki analiz fizykochemicznych oraz testu "lecącego w kulki" oleju czystego i z wkładką. No to czekamy.
 
Kolejne ciekawostki ze znalezionej przed chwilą strony p52.eu (po słowacku)

Naukowe podstawy, na które się powołują - bibliografia:

D. N. Garkunov, J. V. Kragielski – Naučnoje odkrytie, diplom nr 41 izbiratielnyj i atomarnyj pierienos, Moskava 1968, CNIIPI, s. 52-53.

D. N. Garkunov, J. V. Kragielski, A. A. Poliakow – Izbiratielnyj pierienos v uzlach trenia, Moskva, Transport 1969.

G. P. Sphenkov – Fizykochemia trenia, Minsk, Universytnoje 1991.

G. P. Sphenkov – Energy and resources saving by new multifunctional additional agent. Technische Akademie Esslingen, Ekologikal Aspects of Tribology.

Paliva, oleje i maziva v využivaniu, 1994, nr 13 (časopis).

Auto – technika motorizacyjna, 1995, nr 4.

A. V. Čičinadze – Osnovy tribologii, Centr „Nauka i technika“, 1995.

G. P. Sphenkov – Nova teoria materii-priestora-časa – dôkazy potvrdzujúce pravdivosť teorii, využitia v praxi – Vedecký Referat v Vojenskej Akademie Technickej v Varšave, 20.10. 2006.
Post automatically merged:

i jak kogoś interesuje karta charakterystyki produktu to jeszcze taki link
 
Karta typowa dla przemysłowych olejów przekładniowych typu Orlen Transol jak w załączniku.
Olej mineralny i dodatki przeciwzatarciowe głównie. View attachment 137.pdf
 
Na stronce pejsbókowej "44tuningowców" pojawiły się jakieś badania dot. rzeczonego specyfiku...
Ciekawe, czy to prawda...
 

Attachments

  • Grafen_1_badania.jpg
    Grafen_1_badania.jpg
    107,8 KB · Odwiedzin: 227
  • Grafen_2_badania.jpg
    Grafen_2_badania.jpg
    99,7 KB · Odwiedzin: 231
Na stronce pejsbókowej "44tuningowców" pojawiły się jakieś badania dot. rzeczonego specyfiku...
Ciekawe, czy to prawda...
TYLKO ten powymazywany prze Halickiego artykuł nic nie pisze o Panther 52 tylko o grafenie.
 
Kolejne ciekawostki ze znalezionej przed chwilą strony p52.eu (po słowacku)

Naukowe podstawy, na które się powołują - bibliografia:

D. N. Garkunov, J. V. Kragielski – Naučnoje odkrytie, diplom nr 41 izbiratielnyj i atomarnyj pierienos, Moskava 1968, CNIIPI, s. 52-53.

D. N. Garkunov, J. V. Kragielski, A. A. Poliakow – Izbiratielnyj pierienos v uzlach trenia, Moskva, Transport 1969.

G. P. Sphenkov – Fizykochemia trenia, Minsk, Universytnoje 1991.

G. P. Sphenkov – Energy and resources saving by new multifunctional additional agent. Technische Akademie Esslingen, Ekologikal Aspects of Tribology.

Paliva, oleje i maziva v využivaniu, 1994, nr 13 (časopis).

Auto – technika motorizacyjna, 1995, nr 4.

A. V. Čičinadze – Osnovy tribologii, Centr „Nauka i technika“, 1995.

G. P. Sphenkov – Nova teoria materii-priestora-časa – dôkazy potvrdzujúce pravdivosť teorii, využitia v praxi – Vedecký Referat v Vojenskej Akademie Technickej v Varšave, 20.10. 2006.
Post automatically merged:

i jak kogoś interesuje karta charakterystyki produktu to jeszcze taki link
Ta karta dotyczy produktu że Świętoszowa a nie produktów z podopolskiej Kępy!!!!!
 
Cały ten Panther P52 z Kępy nie tylko jest podróbką Panthera używanego nie wiadomo na jakiej podstawie ale jest maksymalną ściemą. Po teście przez Miłośników 4 Kółek, w którym efekt po wlaniu i te#cie na trzech hamowniach był ZEROWY. Teraz Halicki z 44TUNING pisze, że nie nadaje się do testów na hamowni bo nic nie wykaże tylko wzrost mocy jest na drodze 😂😂😂😂.
 
Teraz Halicki z 44TUNING pisze, że nie nadaje się do testów na hamowni bo nic nie wykaże tylko wzrost mocy jest na drodze
Serio już tak żenującą linię obrony obrał...? On chyba zdaje sobie sprawę z tego, że cały fundament marketingowy szlag trafił i będzie się chwytał ostatniej, nawet najbardziej absurdalnej deski ratunku.

Znajomi podsyłali mi screeny z wypowiedziami jego obrońców [ja nie mam FB] i w sumie linia obrony pokrywa się z tym, co oni tam pisali. Szczególnie jedną wypowiedź pamiętam, mówiącą o tym, że hamownia jest niepotrzebna, bo ktoś tam czuje, jak mu auto idzie... ;) Parafrazując oczywiście.
 
No ten halicki mi oferował jakiś siuwaks stage1 za 9 tys zł , no jak nie wleje to mi się silnik rozpadnie .

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
stage1 za 9 tys zł
Tak, czytałem,że miał jakieś absurdalne ceny z kosmosu za te "cuda". Najlepsze w tym wszystkim jest to, jak działa marketing i jacy ludzie potrafią być naiwni.
 
No gość ma pomysł na biznes a wy na nim psy wieszani ;) jak ktoś jest na tyle głupi aby zamiast na remont dać 6tys daje 10tys za siuwaks to już jego problem, widocznie nie ma co z kasą robić
 
Wykorzystywanie niewiedzy klienta nie powinno być chwalone czy uznawane za spryt a karane.

Nie każdy musi się znać na wszystkim, ja na przykład jestem słaby z biologii, ale idąc do weterynarza ufam że pomoże mojemu zwierzakowi, a nie skasuje 3tyś zł za witaminy.
 
Ta karta dotyczy produktu że Świętoszowa a nie produktów z podopolskiej Kępy!!!!!
No ale oni w tej Kępie nic nie produkują...
Halicki próbuje przejąć biznes po zmarłym Sitarzu, który i tak dystrybuował wcześniej te produkty p52 autorstwa Szopińskiego (i to chyba własnie jest ten Świętoszów)...
Halicki to co najwyżej ściemniał z tym produkowaniem albo metodami chałupniczymi coś tam ewentualnie próbować domieszać - np. zmielone ołówki:mad:

A tak po własnych doświadczeniach z tym p52 grafenpanther (brzmi jak nazwa czołgu) to jego miejsce - jeśli już- to tylko do oleju przekładniowego, tak jak. np. Xado Maximum Transmission albo Ceramizer do skrzyni biegów - którego ten p52 wydaje się być analogiem w kontekście użytkowym i ewentualnie podstawowego mechanizmu działania, czyli tej całej tzw. "ceramizacji"...
 
Last edited:
@Speedmaniac41 jak ktoś ma problem z silnikiem lub chce zwiększyć jego osiągi to idzie do mechanika, jak ten powie np. 6tys to idzie jeszcze do swych i wyciąga wnioski. Żeby nie było nie popieram tego gościa od grafenu i też uważam że to sprawa dla UOKiK itp. no ale dawanie kilku tysi za magiczny eliksir🤣
Zalać to można na próbę ceratec za 100zl
 
@Speedmaniac41 jak ktoś ma problem z silnikiem lub chce zwiększyć jego osiągi to idzie do mechanika, jak ten powie np. 6tys to idzie jeszcze do swych i wyciąga wnioski. Żeby nie było nie popieram tego gościa od grafenu i też uważam że to sprawa dla UOKiK itp. no ale dawanie kilku tysi za magiczny eliksir🤣
Zalać to można na próbę ceratec za 100zl
Tak gwoli ścisłości to kilka tysi to u nich wynosi cały pakiet z olejami i duperelami i instrukcją (jak u Łysego wskazano) - czyli większośc tej kwoty to czysty zysk 44"tuning" (celowo w cudzysłowie).
Same strzykawy z magicznym eliksirem to się wg ich cen mieszczą w zakresie 450-1150 złociszy brutto (to wzależności ile strzykaw i z którym środkiem ściernym w środku)
 
Ano Pane😁
 
Back
Top