• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Parafina w ON

Masz racje nie cytuje odpowiadam , źle skopiowałem Twój nick.
 
Last edited by a moderator:
:) Pozdrawiam
 
Last edited by a moderator:
joshua79 napisał:
Nie neguje Twoich testów , co chcę powiedzieć Skyyda używam już chyba naście lat jak już tu pisałem uratował mi nieraz tyłek z paliwem przejściowym przy -15 C więc działa , przez ten czas nigdy mnie nie zawiódł :) Nigdy nie prowadziłem testów jak Ty . Ale dalej będę go stosował baz zastanawiania :)
Ja powiem że raczej i tak przez okres zimowy będę zalewał jakiś depresator. Skoro u innych się sprawdza to dlaczego w moim aucie byłoby inaczej....W sumie w promocyjnej cenie na Orlenie kupiłem 2 butle tego Skydda, więc grzechem by było go nie wykorzystać. Będę go lał do końca :) ale niesmak z testów pozostanie. Mimo wszystko mam jeszcze zakupionego Kleen Flo i jak pogoda i temperatury pozwolą to wrzucę ponowne testy jak to się zachowuje.
P.S. słyszałem, że idzie trafić na podróbkę Skydda, więc może akurat mi się trafiła.
 
Last edited:
Ja co roku jak już jest temperatura ok 5 C zaczynam stosować depresator właśnie SKYYda do ponownych plusowych temperatur , podobno On ma wiele innych korzystnych działań.
 
Last edited by a moderator:
Te testy mają zaletę jedna. Widzimy jak się zachowuje paliwo z dodatkiem. I szacun za chciejstwo. Nie kazdemu by się chciało
 
Opis zastosowania skydd jest dość niejasny. Tzn działa do -39st, stosować 1:1000. Przecież z letniego paliwa nie zrobi arktyka.
Imho - coś tam działa. Cudów nie należy oczekiwać ale obniża temperaturę blokady filtra o te parę stopni.

Nie znalazłem też nic na temat mieszalności tylko powyżej 5st C. Stosować gdy temperatura spada poniżej 5st i stosować przed tankowaniem. Paliwo z dołka ma temperaturę może właśnie te 5st może mniejszą.
 
Kolejny obiecany test ON z dodatkiem Skydda. Tym razem zakupione Shell Vpower, ok. 0.9 L. To rozlane do dwóch butelek po równo.
Do jednego poszło 5 ml Skyyda (dokładnie odmierzone).
Wszystko stało całą noc w temp. ok -13-14.
Na ranem przy robieniu zdjęć było -13.
Jak widać ponownie w butelce z samym ON wytrąciła się parafina na dnie. Ze Skyddem na dnie nie było widocznego osadu, tylko pływająca zawiesina.
Wydaje mi się, że Skyyd podobnie się zachowuje bez względu czy będzie mniejsza czy większa dawka (ostatni test 25 ml Skydda w 250 - 300 ml ON).
Cały zestaw po wymieszaniu dalej poszedł na balkon, zobaczymy jaki będzie efekt przy cieplejszych temperaturach. Możliwe, że będzie tam kilka dni i będę obserwował jak się zachowa w plusowych temperaturach i dłuższym postoju po nocy.
Skyyd tak się zachowuje jak na zdjęciach aż się kopnąłem do mechaników z silnikowni aby pogadać więc tak:
-tego dodatku raczej nie przedawkujemy i rodzaj paliwa nic nie zmienia, no chyba że faktycznie znacznie przesadzimy dawkowanie
-po dodaniu faktycznie wydziela się taki ment (zawiesina) ale odziwo to nie przeszkadza w uruchomieniu silnika
-bez dodatku wydzielają się jak by grudki i one skutecznie blokują filtr wtryskiwacze i za cholerę nie możemy uruchomić silnika
-aktualnie na placu jest z 10 maszyn ale nie było żadnych problemów z uruchomieniem a jak były pierwsze mrozy i w niektórych było jeszcze stare paliwo bez dodatku to dosłownie każda maszyna miała problem
nie reklamuję akurat tego dodatku pewnie inny depresator też się sprawdzi chodzi o to że jakość paliwa jest słaba
 
Back
Top