• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Archoil/Oilem Pea Tech Doctor i ubytki oleju

wszystko o produktach firm Archoil i Oilem

itor

Użytkownik
Samochód
Chevrolet
Silnik Z18XE znany z tego że lubi sobie wciągać oleum. Zalany i wyjezdzony cały bak (710 km) ze środkiem typu one shot Oilsyn Pea Tech Doctor. Cały przebieg w trasie prędkości rzędu 100-120 km/h. Cały przebieg 710 km zrobiony na 4 przejazdy.

Olej już w połowie przebiegu zrobił się czarny i ma dziwny zapach. Z tym spotkałem się już w opisach działania tego środka. Kwalifikuje się do wymiany i wymieniony będzie (niestety zgapilem się i zalałem nowy 100 km wcześniej)

KIedy jeżdżę po mieście i w trasach do 100km/h oleju nie ubywa. Powyżej tej prędkości już wciąga.

Po zastosowaniu one shota mam wrażenie że wciąga jeszcze więcej. Tak się zastanawiam czy może mieć na to wpływ przedostawanie się do oleju tego środka wraz z paliwem i szybsze odparowywanie ? Zaraz zmienię olej więc i tak się przekonam na własnej skórze ale tak sobie dywaguje :)
 
Jak nie masz większych wycieków to zrób plukanke postojową. To dobre silniki, niestety long life zalecany przez producenta powodował zapiekanie się pierścieni.

Mam taki motor od 8 lat, u mnie pobor jest aktualnie znikomy, trzymam stan na max i na 8-10 tys km dolewam 0.5-0.7 l.
 
Auto na liczniku 285 tkm i od samego początku do przejęcia przeze mnie na 10w40. Ja zalałem 5w40. Z książki u Niemca wynika że zmieniany co 15 tys.
 
U mnie deko więcej, bo 307 tys km. Z książki wynika, że od 84 tys był lany 10w40 i tak lata do tej pory.
Jak nie masz dużych wycieków to zalej mu plukanke.
 
Back
Top