• Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Peugeot 407 1.6 HDi

Zamiast od razu dawać wtryski i turbo do regeneracji lepiej najpierw postawić dobrą diagnozę.
To auto jest już pewnie warte kilka tysięcy, więc robiąc niepotrzebne regeneracje czy wymiany w ciemno, można szybko podwoić koszt auta - a problem wciąż będzie nierozwiązany.
Należałoby zacząć od znalezienia przyczyny obecności oleju w komorze spalania.
 
Ja bym nie szedł raczej w stronę aby wtryskiwacze od razu regenerować. Ewentualnie sprawdzić czy nakrętki są szczelne, przepłukać i umyć z zewnątrz i ocenić czy jest wielka tragedia z nimi. Nawet jak samochód odpalał teraz dobrze i nie było problemu z mocą itp to po regeneracji autor nie zauważy żadnej różnicy zapewne: regeneracja a jego używane aktualnie.
 
Filtron z 11.2020, przejechane ok. 30 kkm, przez dwa lata stal.

filtr paliwa.jpg
 
Back
Top