• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Piasta z łożyskiem

KamilJB

Użytkownik
Samochód
Toyota Corolla E21 1.6 (1ZR-FAE) + LPG
Cześć,
mam do wymiany piasta z łożyskiem koła w Subaru.
Chciałbym się dowiedzieć co mam kupić. Czy mam wybrać:
- SNR (NTN) - R181.26
- FAG - 713 6222 10
- SKF - VKBA 7479

Które z tych firm jest najtrwalsze? Albo może czy ktoś wie co szło na pierwszy montaż?

Dzięki bardzo z góry.
 
Ntn, do japońskiego wozu powinien być produkcji japońskiej i będzie najlepsze z wymienionych. Przynajmniej tak było gdy kupowałem do Hondy i Toyoty.
 
Ntn, do japońskiego wozu powinien być produkcji japońskiej i będzie najlepsze z wymienionych. Przynajmniej tak było gdy kupowałem do Hondy i Toyoty.
Chyba szło na pierwszy montaż ?
 
SNR czy FAG to bierz co będzie tańsze. A SKF ? Rozrosła się Szwedom firma to już nieogarniają z jakością. Z mojego podwórka ostani przypadek Mazda CX7 2.3 po dwóch latach i ok. 15tyś km padło łożysko w napinaczu paska osprzętu.
20220722_163152.jpg
 
EDIT: chyba odwrotnie napisałem. Do usunięcia
 
Od siebie polecam SNR (NTN) - nigdy nie miałem problemów z produktami tej firmy. Ostatnio (czyli 2 lata temu 😁) brałem od nich łożysko koła przedniego do Peugeota 307, śmiga do dziś, bez zarzutu i cenowo też powinno być najtaniej.
 
Do japońskich aut z reguły FAG, SKF i SNR są tylko pakowaczami. Może być różnie, ale ogólnie każdy ma wysoką kontrolę jakości i można rzucić monetą, albo brać tańsze. Oryginalnie siedzą tam często NTN, Koyo, Iljin.
 
Dzięki Panowie - wezmę SNR bo wychodzi korzystniej (320 zł).
 
Back
Top