Ok - jestem po trasie . Temperatura otoczenia 6 rano ok 15 C podczas jazdy - parking/ubikacja do 20 C , jazda z klimą .
Do 140 km/h temperatury się różniły ,przy stałej prędkości wahania +/- 2C ,co dziwne przy 145 temp niższa niż przy 140 ,powyżej rosła słabiej co mnie zaskoczyło . W strefie euro na odcinku bez ograniczeń przy 200 wzrosło do 112 , ale szybko zwalniałem bo ruch był spory .
Średnie spalanie adekwatne do prędkości ( śpieszyłem się , poniżej 140 rzadko jechałem )
Zużycia oleju na bagnecie nie zauważyłem - kolor nadal fajny , jakby wczoraj wymieniony , nie cyka metalicznie po szybkiej jeździe
W porównaniu z Eurolem który wcześniej wlewałem - po za ceną nie widzę różnicy ( wg. mnie chyba nie warto przepłacać , ale nie znam się )
ORI vag - mocniej sie grzeje , szybciej oddaje temp , szybciej ciemnieje , silnik po szybkiej jeździe cyka bardziej metalicznie .
Stwierdzam że ten "V" jest całkiem całkiem tym bardziej że cena 4L/118 zł i średnia temperatura oleju z jazdy 102 C
Myślę że nasz polski produkt na długo u mnie zagości
.
View attachment 17623