• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

PMO 5W-40 C3

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Tak sobie rozmawiałem z przedstawicielem firmy PMO-lubricants i skład oleju PMO 5W40 C3 Professional zmieni się prawdopodobnie w styczniu 2021 na lepszy.. PAO 20%-30% zostaję a ma spaść hydrocrack parę % i w to miejsce mają dać estry. Prawdopodobnie olej ma byc jeszcze lepszy.
Pożyjemy ,zobaczymy..
To prawda, będziemy robić zmianę formulacji. Pierwszy etap zmian już za nami. Karty są nowe, parametry są inne i oleje z nowej partii zaczynają pojawiać się w sklepach. Nie informowaliśmy jeszcze o tym oficjalnie bo wiemy, że w sklepach/hurtowniach dalej mogą zalegać stare partie oleju. Naszym głównym założeniem było podniesienie HTHS (czyli ochrona silnika przedłożona nad ekonomię) a także a obniżenie Noack. Na razie Estrów nie "dorzucaliśmy", ale w przyszłości jest to w planach (chociaż raczej ten termin się przesunie)

A to ta firma jeszcze istnieje ? 🤔
Istnieje i ma się dobrze :)
 
Last edited:
To prawda, będziemy robić zmianę formulacji. Pierwszy etap zmian już za nami. Karty są nowe, parametry są inne i oleje z nowej partii zaczynają pojawiać się w sklepach. Nie informowaliśmy jeszcze o tym oficjalnie bo wiemy, że w sklepach/hurtowniach dalej mogą zalegać stare partie oleju. Naszym głównym założeniem było podniesienie HTHS (czyli ochrona silnika przedłożona nad ekonomię) a także a obniżenie Noack. Na razie Estrów nie "dorzucaliśmy", ale w przyszłości jest to w planach (chociaż raczej ten termin się przesunie)


Istnieje i ma się dobrze :)
I jak tam ta zmiana formulacji? Czy znowu dużo gadane i nic więcej? A może na gorsze poszedł ten PMO Profesional 5W40 C3 ?
A trochę już czasu minęło...
 
Co do tego PMO. Mam teraz go zalanego razem z AR 9200 V2 . Przed nim miałem najpierw zalanego eurola FS 0W30 z AR 9100 i potem z eurolem fluence 5W40 z AR 9100.
Co mogę powiedzieć to tylko jak na "słuch" najbardziej aksamitnie ,miękko silnik pracował na FS 0W30 naprawdę bardzo fajnie potem na eurolu 5W40 fluence a na tym PMO najbardziej głośno i twardo pracuje ale to tylko na.sluch.
Wróciłbym do tego eurola fluence 5W40 ale trochę producent namieszał ze składem i nie wiadomo czy ma jeszcze w składzie ok 20% PAO pokazuje to między innymi temperatura płyniecia było na początku ok -51 a teraz jest -36 i to już napewno nie tak dobry olej jak na początku..hmm?
Jeżeli chodzi o zimny start silnika to na tym PMO też jest przy starcie najgłośniej przez.pare sekund potem się wycisza a przy eurolach cichutko od początku..
 
Last edited:
@ SmartCheetah
Jakoś spokojniej na duszy jak ta baza jest w tym oleju .
Tak samo jak powiedzmy zalewanie dodatków różnego rodzaju np do paliwa itp. ,itd.
 
Ok, czyli działanie terapeutyczne dla właściciela, teoria się sprawdza.

Twojemu silnikowi nie zrobi różnicy Eurol na takiej czy innej formulacji, serio. Możesz go brać jak spełnia normy i byłeś zadowolony bez zawracania sobie głowy analizami formulacji. Eurol jest OK. Ale oczywiście jak się masz czuć źle na oleju bez PAO czy paliwie solo, to nikt nie broni szukać dalej świętych Graalów.
 
Ja dziś zalałem te PMO. Olej jak olej. Jak będzie dobijać do 5k km wtedy może wyciągnę jakieś wnioski.
 
Mnie interesuje np. Pobór oleju. Chce porównać do Motula.
 
Lepszy niż Motul?? Zastanawiam się pomiędzy tymi dwoma.
 
Last edited by a moderator:
Nie ma czegoś takiego jak lepszy czy gorszy :) bo na podstawie czego ocenisz dany olej? Broszurki reklamowej i marketingu na fb? 🫠🙃🫠🙃
 
Back
Top