bot--killer
Użytkownik
- Samochód
- BMW 320i
Chyba producent zmienił skład skoro teraz ten olej nazywa się "PMO 5w40 eXtreme EST PAO + Ester"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
PMO 5W40 extreme PAO i PMO 5w40 eXtreme EST PAO + Ester to dwa różne oleje - ten drugi to "nowość".Chyba producent zmienił skład skoro teraz ten olej nazywa się "PMO 5w40 eXtreme EST PAO + Ester"
No i co z tego, że PAO? Ma Ci dodać mocy, czy zrewitalizować silnik? Trzeba wiedzieć, po co się stosuje takie oleje. Meguin Super Leichtlauf też jest PAO, czy krzyczą o tym na opakowaniach? Nie. PAO i Estry stało się dobrym chwytem marketingowym, bo ludzie tego szukają, ale nie wiedzą po co.Nie wiem, w końcu to ma być "PAO"
Przecież to jest zerowa różnica... A jak następne partie oleju będą miały obie po 13.5, to co? To już zaczniesz ufać? Nie, bo nawet nie będziesz o tym wiedział.Na gorąco tylko 13.3??? To znowu lotos który na zimno jest lepszy na gorąco ma parametr 13.7
Słuchaj jeśli producent podaje oaranetr 14.7 a jwst 13.3 to sorry. I o to mi chodzi. Sama bezczelność marketingu i ludzi od pmo powoduje niesmak i działa odpychajacoNo i co z tego, że PAO? Ma Ci dodać mocy, czy zrewitalizować silnik? Trzeba wiedzieć, po co się stosuje takie oleje. Meguin Super Leichtlauf też jest PAO, czy krzyczą o tym na opakowaniach? Nie. PAO i Estry stało się dobrym chwytem marketingowym, bo ludzie tego szukają, ale nie wiedzą po co.
Post automatically merged:
Przecież to jest zerowa różnica... A jak następne partie oleju będą miały obie po 13.5, to co? To już zaczniesz ufać? Nie, bo nawet nie będziesz o tym wiedział.
Wahania w składzie zawsze będą i musisz zrozumieć, że ciężko jest oczekiwać sztywnych parametrów za każdym razem, tak jest wszędzie. PMO tych olejów nie robi, to marka i znak handlowy, a produkuje oleje Holenderski Oliebron. To również jest zupełnie naturalne zjawisko. Valvoline też zleca produkcję w różnych blendowniach.Sama bezczelność marketingu i ludzi od pmo powoduje niesmak i działa odpychajaco
Ja tylko jednego pajaca kojarzę, co szczeka na FB o PMO i myślę, że sami ludzie w PMO są często prywatnie zażenowani widząc te wpisy Ale nie ma na tyle odwagi, aby się zarejestrować tutaj na forum i zmierzyć swojej "wiedzy" podchodząc do dyskusji.Zawsze wszędzie tylko jesteśmy och ach najlepsi itd itd.
Wahania w składzie zawsze będą i musisz zrozumieć, że ciężko jest oczekiwać sztywnych parametrów za każdym razem, tak jest wszędzie. PMO tych olejów nie robi, to marka i znak handlowy, a produkuje oleje Holenderski Oliebron. To również jest zupełnie naturalne zjawisko. Valvoline też zleca produkcję w różnych blendowniach.
Ja tylko jednego pajaca kojarzę, co szczeka na FB o PMO i myślę, że sami ludzie w PMO są często prywatnie zażenowani widząc te wpisy Ale nie ma na tyle odwagi, aby się zarejestrować tutaj na forum i zmierzyć swojej "wiedzy" podchodząc do dyskusji.
Marketing, jak marketing. Każdy producent ma swój, a prawda jest taka, że reklama jest dźwignią handlu. Często może nas to denerwować, ale nikt nie jest instytucją charytatywną. W biznesie nie ma miejsca na sentymenty. Jak ktoś zakłada firmę, to żeby na tym zarabiać i musi się rozreklamować docierając w taki, lub inny sposób do jak najwiekszej grupy potencjalnych odbiorców. Shell, czy Total nie musi. Zarabiają na stacjach i rafinacji, oleje i środki smarne, to promil zysków. Małe koncerny
Ja się z tym o marketingu zgadzam ale obejrzyj film kickstera o pmo. Oni są aż śmieszni. Ja wiem , że te oleje produkuje się w holandii. Że to tylko marka swoje formulacje tylko itp. Znak itd itd. Ale nie zrozumiem tych zachwytów nad ttmi olejami gdzue karty nie pokrywaja się z analizami. Sorry. 13.3 13.5 czy ba 13.7 to ok. Ale nie parametr 13.3 a podawany 14.7 czy 14.8. To są wtedy zupełnie inne oleje. Ja tak uważam. Pomijam tu ich te teorie 100% pao... kiedyś spotkałem się z opinia , że jak olej silnikowy to tylko firm tych rafinujacych ropę itp. A najlepiej jeszcze tych które produkuja swoje oleje i bazy w swoich zakładach.Wahania w składzie zawsze będą i musisz zrozumieć, że ciężko jest oczekiwać sztywnych parametrów za każdym razem, tak jest wszędzie. PMO tych olejów nie robi, to marka i znak handlowy, a produkuje oleje Holenderski Oliebron. To również jest zupełnie naturalne zjawisko. Valvoline też zleca produkcję w różnych blendowniach.
Ja tylko jednego pajaca kojarzę, co szczeka na FB o PMO i myślę, że sami ludzie w PMO są często prywatnie zażenowani widząc te wpisy Ale nie ma na tyle odwagi, aby się zarejestrować tutaj na forum i zmierzyć swojej "wiedzy" podchodząc do dyskusji.
Marketing, jak marketing. Każdy producent ma swój, a prawda jest taka, że reklama jest dźwignią handlu. Często może nas to denerwować, ale nikt nie jest instytucją charytatywną. W biznesie nie ma miejsca na sentymenty. Jak ktoś zakłada firmę, to żeby na tym zarabiać i musi się rozreklamować docierając w taki, lub inny sposób do jak najwiekszej grupy potencjalnych odbiorców. Shell, czy Total nie musi. Zarabiają na stacjach i rafinacji, oleje i środki smarne, to promil zysków. Małe koncerny odwrotnie.
A nie, dziękuje, nie jestem w stanie wytrzymać tej żenady.ale obejrzyj film kickstera o pmo
Tak, tu masz rację, ale o ile dobrze pamiętam, PMO się do tego odniosło i odrobili lekcje. Nie udziela się u nas nikt od nich, ale chyba nawet tutaj było jakieś sprostowanie.Ale nie parametr 13.3 a podawany 14.7 czy 14.8. To są wtedy zupełnie inne oleje. Ja tak uważam.
No to musiałbyś chyba stawiać tylko na produkty ExxonMobil.kiedyś spotkałem się z opinia , że jak olej silnikowy to tylko firm tych rafinujacych ropę itp. A najlepiej jeszcze tych które produkuja swoje oleje i bazy w swoich zakładach.
A nie, dziękuje, nie jestem w stanie wytrzymać tej żenady.
Tak, tu masz rację, ale o ile dobrze pamiętam, PMO się do tego odniosło i odrobili lekcje. Nie udziela się u nas nikt od nich, ale chyba nawet tutaj było jakieś sprostowanie.
No to musiałbyś chyba stawiać tylko na produkty ExxonMobil.
Vo do Mobila jeszcze. Ponoć Exonn zlecał Lotosowi produkcję ich olejów. Takie stanowisko miał sam nasz Lotos. Lotos także blendowal lub blenduje Castrole i Shella oleje lecz nie na nasz rynek akurat. Czy to nadal aktualne informacje? Nie mam pojęcia. Ja zaufalem Lotosowi. Mega nowoczesne rafinerie, ponoć bazy nie tylko Neste ale już i swoje wlasne ktore są czołoweczka światową.A nie, dziękuje, nie jestem w stanie wytrzymać tej żenady.
Tak, tu masz rację, ale o ile dobrze pamiętam, PMO się do tego odniosło i odrobili lekcje. Nie udziela się u nas nikt od nich, ale chyba nawet tutaj było jakieś sprostowanie.
No to musiałbyś chyba stawiać tylko na produkty ExxonMobil.
Chyba niektórzy z biegiem czasu zauważają, że one są bez sensu.@jan.janko czytając Twoje dzisiejsze posty to wnioskuję, że chcesz "wygasić" wszelkie dyskusje na forum.