• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

POLYTRON™ (GDFC) Concentrate

CICHY

Użytkownik
Lokalizacja
Wrocław
Samochód
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Jak w tytule - na swojej stronie obiecują takie cuda, jak poniżej w opisie.
Ktoś tego już używał?
Warte to coś jest grzechu, czy kolejna ściema marketingowa?

Dla porządku - poniżej opis ze strony POLYTRON:


POLYTRON™ (GDFC) Concentrate KONCENTRAT DO PALIWA
Dzisiejszy najbardziej zaawansowany technologicznie pakiet dodatków do paliw (benzyna, olej napędowy)
Opis Polytron (GDFC)

Odtłuszczacz paliwa POLYTRON do benzyny i oleju napędowego (GDFC) pomoże Ci oszczędzać paliwo, żywotność sprzętu i czyści emisję, jednocześnie zapewniając większą moc i moment obrotowy. Nawet do 35% poprawy mpg nigdy nie było tak łatwe! Proporcje mieszania tylko 0,1% objętości / 1 litr paliwa.
√ Polytron GDFC jest obecnie najbardziej zaawansowanym technologicznie, zarejestrowanym przez EPA, kondycjonerem paliwa, zaprojektowanym naukowo dla znacznie czystszego i bardziej wydajnego spalania paliwa.
√ Czyści i smaruje również części robocze układu paliwowego i górnej części silnika.
√ Polytron GDFC rozpuszcza i usuwa osady węglowe i zapobiega przyszłym szkodliwym nagromadzaniu się węgla.
√ Polytron GDFC poprawia przebiegi, do 35 +% i ogólną wydajność silnika.
√ Polytron GDFC czyści cały system paliwowy, w tym wtryskiwacze, zawory wlotowe, porty, gniazda zaworów i komorę spalania.
√ Przy regularnym stosowaniu zanieczyszczenia te są znacznie zredukowane do 60%.
√ Polytron GDFC wydłuża żywotność oleju napędowego przechowywanego w zbiornikach i może być używany z dowolną benzyną lub olejem napędowym.
Kluczowe Korzyści od Polytron Fuel Conditioner. Główna charakterystyka
√ Maksymalizuje przebieg i wydajność paliwa (mpg) nawet o 30%.
√ Maksymalizuje moc i kompresję.
√ Czyści cały układ paliwowy, w tym wtryskiwacze, zawory wlotowe, porty, gniazda zaworów i komorę spalania.
√ Zapewnia szybszy rozruch w niskich temperaturach. Zapewnia szybszy rozruch w zimne dni.
√ Zapewnia smarowanie ruchomych części układu spalania.
√ Przyczynia się do znacznie czystszych emisji spalin. Zmniejsz emisję spalin nawet o 60%.
√ 95% szans na zaliczenie testu smogu.
√ Usuwa wodę ze zbiornika paliwa i przewodów.
√ Neutralizuje paliwo niskiej jakości.
√ Jest w pełni kompatybilny z olejami napędowymi i benzynowymi oraz olejami opałowymi.
Aby uzyskać najlepsze rezultaty, używaj go razem z olejami silnikowymi POLYTRON MTC lub Polytron.
Zastosowania Polytron (GDFC)
√ Samochody osobowe √ SUV-y i ciężarówki √ Ciężkie ciężarówki √ Ciągniki √ Systemy nawadniania √ Sprzęt pola naftowego √ Statki morskie √ i wiele więcej aplikacji
Wskazówki dotyczące stosowania Polytron MTC
DAWKOWANIE

1 ml. z butelki na 1 litr paliwa / 50 ml. na 50 litrów paliwa / 1 butelka GDFC na 350 litrów paliwa (BEZYNA, DIESEL).
√ UWAGA! Przy pierwszym użyciu (dla lepszej skuteczności) można zastosować podwójną dawkę POLYTRON GDFC: 2 ml. z butelki na 1 litr paliwa / 100 ml. na 50 litrów paliwa.
Kolejne użycia: 1 ml. z butelki na 1 litr paliwa (50 ml. na 50 litrów) – gdy zaobserwujemy, że zatankowane paliwo jest wątpliwej jakości a spalanie znacznie wzrosło. POLYTRON (GDFC) neutralizuje paliwo niskiej jakości oraz tzw. „paliwo chrzczone”.
√ Zabieg czyszczenia układu paliwowego a w szczególności komory spalania stosuj w zależności od robionych przebiegów (przynajmniej raz lub dwa razy w roku) stosując podstawową dawkę.
√ BARDZO WAŻNE! Jeśli używasz samochodu w dużych aglomeracjach miejskich gdzie występuje tzw. „smog” stosuj koncentrat do paliwa częściej. Spalanie paliwa w zapłonie wymaga czystego tlenu. „Smog” powoduje zasysanie z powietrza dużej ilości zanieczyszczeń, które ograniczają prawidłowe spalanie mieszanki (paliwo + tlen). Brudy i zanieczyszczenia w momencie zapłonu (około 1000°C) odkładają się w całej komorze spalania jak również na denkach tłoków jako zwęglenia i nagary. W newralgicznych przypadkach może dojść do zatrzymania pracy silnika a w konsekwencji do problemów z ponownym jego uruchomieniem.
PROPORCJE
  • 1 ml. / 1 litr paliwa​
  • 50 ml. / 50 litrów paliwa​
  • 70 ml. / 70 litrów paliwa​
  • 100 ml. / 100 litrów paliwa​
  • 150 ml. / 150 litrów paliwa​
  • 1 butelka / 300 litrów paliwa​
Jak działa technologia POLYTRON™(GDFC)?
Wpływ Polytron FC na żywotność górnych części silnika i komponentów układu paliwowego.
Przyczyny zużycia i pogorszenia wydajności górnego silnika i części układu paliwowego.
  1. Osady węgla. Niepełne spalanie powoduje tworzenie się osadów węgla, które osadzają się na wyższych częściach silnika (tłoki tłoka, listwy zaworowe, gniazda zaworów), wtryskiwacze paliwa, pompy wtryskiwaczy paliwa, pompy paliwa, filtr paliwa.
    a.1. Osady węglowe, które blokują wtryskiwacze, wpływają na charakterystykę rozpylania, powodując nierównomierną mieszankę paliwa z powietrzem, co przyczynia się do niepełnego spalania.
    a.2. Osady węgla, które blokują pompy wtryskowe, pompę paliwową, filtr paliwa, powodując niewłaściwą mieszankę paliwa z powietrzem, przyczyniającą się do niepełnego spalania.
    a.3. Osady węgla gromadzące się na denkach tłoka wpływają na stopień kompresji, powodując niepełne spalanie.
    Wszystkie powyższe fakty, które przyczyniają się do niepełnego spalania, przekładają się na utratę mocy i tworzenie się jeszcze większej ilości osadów węglowych wprowadzanych w błędne koło „niepełnego spalania” – „więcej osadów” – „bardziej niekompletne spalanie”, i tak dalej, co stwarza problem niepełnego spalania z samo-zasilaniem i ciągle rosnący problem. Kiedy widzisz czarny dym wydobywający się z wydechu, oznacza to, że spalanie jest w złym stanie, jak tylko może być (chociaż ogromne pokłady węgla są tylko jednym z kilku powodów, które mogą powodować dym wędzarniczy, ale jest on częstszy niż w innych). Niekompletne spalanie (jak widać później) generuje zanieczyszczenia, które przenikają do układu olejowego jako część gazów przedmuchowych skracających żywotność oleju silnikowego.
    a.4. Osady węgla przeszkadzają w prawidłowym funkcjonowaniu części silnika. Osady węglowe, które gromadzą się na gniazdach zaworowych, zaworowych i górnych pierścieniach tłokowych, zakłócają ich zdolność do uszczelniania komory spalania, powodując częściowe uwolnienie gazów spalinowych podczas spalania przy niższym sprężaniu i mocy.
    b. Regularny proces zużycia. Jak wszystkie inne ruchome części silnika, górne części silnika i układu paliwowego zużywają się na powierzchniach ciernych. W wtryskiwaczach paliwa strumień sprężonego paliwa również przyczynia się do ich zużycia. Ponieważ obecnie paliwa nie mają zdolności smarowania (tak jak było w przeszłości), proces produkcji górnej części silnika i układu paliwowego jest bardziej agresywny niż w przypadku smarowania dolnych części silnika. Ten proces zużycia powoduje pogorszenie wydajności tych części w następujący sposób.
    b.1. Proces zużywania wtryskiwaczy paliwa, pomp wtryskiwaczy paliwa i pomp paliwowych prowadzi do niewłaściwego stosunku paliwo-powietrze, czego skutkiem jest niepełne spalanie (oprócz opisanego powyżej wkładu węgla, do tego problemu).
    b.2. Proces zużywania się panewek zaworowych, gniazd zaworów i górnych pierścieni tłokowych, powoduje ich niezdolność do całkowitego uszczelnienia komór spalania podczas spalania, skutkując niższą kompresją i mocą (to jest oprócz wkładu osadów węgla, opisane powyżej, do tego problemu).
    c. Obecność wilgoci przyczynia się do niepełnego spalania paliwa.
    d. Niska jakość paliwa przyczynia się do niepełnego spalania.
W jaki sposób Polytron FC prawie eliminuje te negatywne czynniki?
  1. Polytron FC rozpuszcza węgiel lub jakiekolwiek inne osady, neutralizując wszystkie czynniki negatywnie wpływające opisane w a.1. przez a.4.​
  2. Ponieważ Polytron FC zawiera podobną technologię, jak MTC, spowalnia proces zużywania przedłużając żywotność układu paliwowego i górnych części silnika o około 100%.​
  3. Polytron FC neutralizuje działanie wilgoci.​
  4. Polytron FC wspomaga spalanie paliwa w zapłonie.​
Polytron FC technology przedłuża żywotność systemu paliwowego i górnych części silników o około 100%. Zastosowanie Polytron FC przyczynia się do czystszego, bardziej kompletnego spalania i większego stopnia kompresji, co skutkuje niższym zużyciem paliwa, większą mocą i znaczną redukcją zanieczyszczeń spalin (40% -60%).
Produkt Polytron (GDFC) jako koncentrat do paliw posiada Certyfikat EPA (The Environmental Protection Agency) Agencji Ochrony Środowiska z siedzibą w Waszyngtonie.​
 
daj link do oryginału, przetłumaczę sobie sam- na odtłuszczeniu poprzestałem czytanie dalej…😂
No miałem taki sam zaskok ubawowy z tym "odtłuszczaniem" paliwa :)
Produkty znalazłem zupełnym przypadkiem przeglądając stronę Petrostaru,
a odnośnie samego Polytrona (brzmi jak jakiś.. no nie wiem... może "megatron" 🤖 ) stronki, jaki znalazłem są na ten przykład takie:

 
Hehe, czytałem o tej „technologii NASA”..

„100% Cost Saving​

Pay for itself in your first treatment. Extend oil change and service interval safely up to 600%, so you can save up to 60% on maintenance costs.”

Yhy😂.

Policzmy.
504/507 - to interwał 30k.
Możemy wydłużyć interwał olejowy do 600% czyli 180 000tys.

Kurde. Biorę 😆
A ja głupi co 10 wymieniam - normalnie jeleń.

Jak trolują tych biednych ludzi tym olejem roślinnym 🤦🏻‍♂️
 
Czyli marketing górą...
no cóż, hamerykanckie syćko najlepsiejsze :p
 
Takiego cóśa znalazłem (patrz w załączony pdf)
 

Attachments

  • MSDS Fuel Cond (2).pdf
    176,1 KB · Odwiedzin: 88
Ja nie przekonuję...
sam sie chcę dowiedzieć od lepiej technicznie wiedzących, co tam w trawie piszczy i czy w ogóle warto to tykać???
 
W karcie nie zobaczymy najważniejszych rzeczy. Może coś tam siedzi ciekawego, ale marketing to za mało żeby przekonać się ;)
 
Opis to stek bzdetów dla naiwnych... Taaaa - 30% mniejsze spalanie
 
Back
Top