• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

[produkt] Midland Avanza 5W40 ACEA A3/B4 API SN/CF

Rampa2

Użytkownik
Lokalizacja
Puszczykowo
Samochód
Opel Astra V 1.4T 125KM 2019 Enjoy + dodatki
Zwycięzca głosowania na produkt Midlanda do analizy. Jednocześnie najpopularniejszy olej w mojej ofercie.

Avanza5W40_white_RGB.jpg


Midland Avanza 5W40 łączy najwyższej jakości w pełni syntetyczne składniki , plus ekstremalnie odporne na ścinanie i poprawiające lepkość dodatki uszlachetniające, w celu zapewnienia lepszej ochrony niż może dać tradycyjny olej silnikowy. Przekracza europejskie wymagania w zakresie smarowania i odporności na starzenie. Zapewnia optymalną czystość silników.

ZALETY:
  • Zwiększona odporność termiczna
  • Ekstremalna odporność na ścinanie
  • Ochrona silnika przed kwasami i agresywnymi osadami
  • Minimalna degradacja oleju
  • Niskie zużycie oleju dzięki niskiej lotności "Low NOACK"
  • Długa żywotność silnika i czystość

  • Produkowane i rozlewane tylko i wyłącznie w Szwajcarii
ZAKRES STOSOWANIA:
  • Zastosowanie uniwersalne (silniki benzynowe, wysokoprężne i turbo)
SPECYFIKACJE:
  • ACEA A3/B4
  • API SN/CF
  • BMW Longlife-01
  • FIAT 9.55535-M2
  • GM-LL-B-025
  • MB 229.3
  • Porsche A40
  • PSA B71 2296
  • Renault RN0700, RN0710
  • VW 502 00, 505 00
TYPOWE WŁAŚCIWOŚCI:
  • Klasyfikacja SAE: 5W30
  • Lepkość dynamiczna przy -30˚C (mPa*s): 3'270
  • Lepkość kinematyczna przy 40˚C (cSt) : 85
  • Lepkość kinematyczna przy 100˚C (cSt): 14,3
  • Indeks lepkości (VI): 175
  • Punkt płynięcia (˚C): -39
  • Punkt zapłonu (˚C): 220
  • Gęstość przy 15˚C (kg/L): 0,86

Midland Avanza 5W40 dostępny jest w opakowaniach detalicznych 1L oraz 4L.


Zachęcam

Dystrybutor Midland na Wielkopolskę i województwo lubuskie
PHU Rampa Dwa -
rampa2@rampa2.pl
+48 668 14 80 80
 
Serio. Tak podaje producent. Tylko mea culpa nie przy -30 a przy -25.

Michał
 
Last edited by a moderator:
Przeciez przy SAE 5W-XX mierzy sie przy -30°C.
 
A shell nawet podaje ccs dla 5Wxx przy -35 więc można sobie porównać z olejami 0Wxx.
 
Nie umiem wytłumaczyć dlaczego tak jest. Na szybko przejrzałem karty produktów i faktycznie przy większości jest przy -30.
 
SAE Viscosity Grade : CCS (mPa.s)
  • 0W : 6200 @ -35ºC
  • 5W : 6600 @ -30ºC
  • 10W : 7000 @ -25ºC
  • 15W : 7000@ -20ºC
  • 20W : 9500 @ -15ºC
  • 25W : 13000 @ -10ºC
 
Pewnie wynik wyszedł źle, może nawet nie łapało się w normie. To dość powszechna praktyka w krajach nazwijmy to niemieckojezycznych ;-)
 
Ciężko gdybać. Próbuję uzyskać informacje.

Michał
 
10W : 7000 @ -25ºC

@Rampa2 Ja info znajduję na Twoim aukcjach: "OLEJ MIDLAND AVANZA 10W40 4L SZWAJCARSKA JAKOŚĆ!!!", a tam: Lepkość dynamiczna przy -20˚C (mPa*s): 3'330". Tak, że uzyskaj więcej info przed prezentacją produktów ;)
 
@Rampa2 Ja info znajduję na Twoim aukcjach: "OLEJ MIDLAND AVANZA 10W40 4L SZWAJCARSKA JAKOŚĆ!!!", a tam: Lepkość dynamiczna przy -20˚C (mPa*s): 3'330". Tak, że uzyskaj więcej info przed prezentacją produktów ;)

Tak. Tutaj zauważyłem podobny problem. Problem w tym, że podaję je za producentem.

A z tą analizą co będzie ? :D

Towar jest w drodze. O perypetiach paczki może opowiedzieć coś więcej @jerseyAdmin :cool:

Pewnie wynik wyszedł źle, może nawet nie łapało się w normie. To dość powszechna praktyka w krajach nazwijmy to niemieckojezycznych ;-)

W sumie to przejrzałem normę API SN i nie znalazłem tam wymagania co do lepkości dynamicznej ale mogłem coś przeoczyć. Przeglądam teraz SAE :cool:

Michał
 
Paczka jest w paczkomacie @wlyszkow i czeka na odbiór. Przez koronawirusa się mocno opóźniło, ale jeżeli znowu coś się nie pochrzani to powinna niedługo pójść do labu. Chyba, że go zamknęli albo robi testy na wirusa :)

Taki się pechowy okres trafił. Ale potwierdzam, że oleje do analizy wysłane.
 
@Rampa2 Kilka postów wyżej @cytrynowiec wyszczegolnił popmowalności dla lepkości. API SN nie ma tu nic do rzeczy :)
 
Last edited by a moderator:
Z rozpędu poleciałem po wszystkim :)
 
Last edited by a moderator:
Cześć.
Nie mam jeszcze oficjalnej odpowiedzi ale widzę, że producent pozmieniał dane dotyczące lepkości dynamicznej na swojej stronie. Dla oleju Avanza 5W40 lepkość dynamiczna przy -30˚C (mPa*s): 5'650. Dla wspomnianego tutaj również Avanza 10W40 lepkość dynamiczna przy -25˚C (mPa*s): 4'210.

Pozdrawiam
Michał
 
Do Avanza 5W40 dodano jeszcze parametr Zawartość Cynku (ppm): 1050.

Pozdrawiam
Michał
 
Back
Top