• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

[produkt] Midland Synqron 10W60 A3/B4 API SN/CF

Rampa2

Użytkownik
Lokalizacja
Puszczykowo
Samochód
Opel Astra V 1.4T 125KM 2019 Enjoy + dodatki
Cześć

Z myślą o autach BMW M Performance w ofercie Midlanda pojawił się taki ciekawy olej:

Synqron10W60_white_RGB.jpg


Midland Synqron 10W60 jest w pełni* syntetycznym olejem silnikowym, który spełnia wymagania zarówno w warunkach normalnych, jak i w najtrudniejszych warunkach wyścigowych. Ten zaawansowany technologicznie, zatwierdzony do stosowania w wyścigach, wysokowydajny olej silnikowy zapewnia doskonałe osiągi w najtrudniejszych warunkach we wszystkich kategoriach wyścigowych.

* - nie mam informacji na temat składu

ZALETY:
  • Minimalna lotność, nawet przy dużych prędkościach pracy, gwarantuje niskie zużycie oleju
  • Możliwość łatwego rozruchu na zimno
  • Zwiększone osiągi silnika dzięki mniejszemu tarciu
  • Maksymalna ochrona przed rozpadem termicznym
  • Doskonała stabilność starzenia się nawet w trudnych warunkach jazdy
  • Doskonała ochrona silnika, nawet w przypadku zawodów wyścigowych

  • Produkowane i rozlewane tylko i wyłącznie w Szwajcarii

ZAKRES STOSOWANIA:
  • bezpieczeństwo smarowania nawet podczas warunków wyścigowych
  • Pasuje do samochodów BMW M Performance i samochodów sportowych Aston Martin, Bugatti, Ferrari, Maserati i Alfa Romeo
SPECYFIKACJE:
  • ACEA A3/B4
  • API SN/CF
  • FIAT 9.55535-H3
TYPOWE WŁAŚCIWOŚCI:
  • Klasyfikacja SAE: 10W60
  • Lepkość kinematyczna przy 40˚C (cSt) : 153
  • Lepkość kinematyczna przy 100˚C (cSt): 22,3
  • Indeks lepkości (VI): 173
  • Punkt płynięcia (˚C): -39
  • Punkt zapłonu (˚C): 230
  • Gęstość przy 15˚C (kg/L): 0,85

Midland Synqron 10W60 dostępny jest w opakowaniach detalicznych 1L


Zachęcam

Dystrybutor Midland na Wielkopolskę i województwo lubuskie
PHU Rampa Dwa -
rampa2@rampa2.pl
+48 668 14 80 80
 
Należy tylko dodać, że to do starszych eMek. Nowe już tylko 0/5w40 lub niżej...
 
Dziękuję za cenną uwagę :)

Pozdrawiam
Michał
 
Aczkolwiek znam warsztat w wawie specjalizujacy sie w tuningu BMW i są to w 90% nóweczki eMki lub inne mocne wynalazki i tam zarzekają się, że tylko 10w60 i taki leją klientom. Fakt, że bardzo czesto te wozy są też przerabiane mechanicznie, ale jednak. Ich zdaniem 5w30 się ścina momentalnie i traci film, nagarzy i koksuje juz po kilku tysiacach km i masowo rozciąga łańcuchy rozrządu...
 
Odnośnie BMW M, dawniej współpracowali z Castrol, a ta marka miała tylko taki "wyczynowy" olej w programie.
Post automatically merged:

@adam bogusz odnośnie SAE 5W-30 można zrobić naprawdę wysokiej jakości olej w tej klasie lepkości.
 
@adam bogusz apropo 5w30 - to nadal czekamy na film/materiał od Autoholików (tak nazywa się kanał na YouTube), w którym miało być powiedziane właśnie dlaczego olej 5w30 robi się jak woda i dla silników turbodoładowanych się średnio nadaje... mniej więcej takie zdanie było powiedziane przy okazji filmu o studzeniu turbosprężarek (film dostępny na ww. kanale). To tak odnośnie tych 5w30... U mnie Peugeot 10 lat na 5w30 latał i nic, turbina od nowości ta sama.

@poziom1989 to podobnie było w pewnym okresie z grupą FIATa i Selenią 10w60 - taki olej zalecali do Alf V6, TS 16v czy też mocniejszych Fiatów. Stąd też norma FIAT 9.55535-H3 i lepkość 10w60 - opisana jako oleje dla silników o bardzo wysokich osiągach.

Pozdrawiam :)
 
Cześć.

Do właściwości dodano następujące pozycje:
  • Lepkość dynamiczna przy -25˚C (mPa*s): 5'480
  • HTHS prz 150˚C (mPa*s): 5,1
  • Zawartość cynku (ppm): 1'050
Pozdrawiam
Michał
 
Back
Top