• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Millers&YaccoWawa

Użytkownik
Samochód
-
I kolejny GALAXIE: YACCO GALAXIE 5W40. Zawiera Estry, uniwersalna lepkość sprawia że nadaje się do użytku zarówno na drodze jak i torze.

IMG_20200325_120138.jpg


YACCO GALAXIE 5W40 to bazujący na ESTRACH w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.
Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach.


Ciężar właściwy w 20° Ckg/m3857
Lepkość w 40° Cmm2/s91
Lepkość w 100° Cmm2/s15
Indeks lepkości174
Temperatura zapłonu ° C216
Temperatura krzepnięcia ° C– 39
Lepkość dynamiczna w - 30° CmPa.s6100
H.T.H.S.mPa.s4,2
Poziom SAPS%masy0,9
T.B.N.mgKOH/g8

IMG_20200325_120348.jpg

  • Lepkość SAE 5w40 zapewnia znakomitą ochronę silnika podczas uruchamiania, a także niespotykaną ochronę silnika w bardzo wysokich temperaturach , maksymalne ciśnienie oleju niezależnie od warunków stosowania.
  • Znakomita odporność na ścinanie zapewnia stałe smarowanie w wysokiej temperaturze, nawet w przypadku używania w trudnych warunkach.
  • Wzmocniona stabilność termiczna w celu obniżenia skłonności do tworzenia depozytów.
  • Bardzo niska lotność w celu zredukowania konsumpcji oleju.
  • Znakomity zestaw detergentów i dyspersantów – utrzymywanie silnika w czystości.

Normy:
API SL; ACEA A3/B3

YACCO GALAXIE 5W40 dostępny jest w opakowaniach 1L

89840720_435212770591083_4097123080663465984_n.jpg

27544607_166681367305871_5540058143656029913_n.jpg

IMG_20190407_135023.jpg

60295153_1313333585483952_6251663437240205312_n.jpg


Zainteresowanych zapraszam :)

Marek Włodarski
Vlodarsky Racing
Dystrybutor YACCO Warszawa
+48 600 708 828
www.yacco-warszawa.pl
www.yacco.pl
 
nawet niezły ten olej pasował by do mojego Asterixa 🏎 🤪
cenowo kwestia względna przydało by się większe opakowanie 4L ale tylko po to aby cena trochę zbić :)
temperatura zapłonu troche mała, noack jaki zmieści się poniżej 9% ?

a sobie komentuje i tak sie nie znam :)
 
Nie opieraj sie na tych danych, nie sa rzeczywiste.
 
To są dane rzeczywiste, tylko uśrednione :) Żaden masowo wytwarzany produkt (może poza Lego ;)) nie będzie miał identycznych danych we wszystkich seriach.

Co do samego oleju to jakaś nowa seria? Na francuskiej stronie Yacco ten olej (GC 5W-40) jest oznaczany jako PAO/Ester. Nowa formulacja tylko na estrach której jeszcze Francuzi nie zaktualizowali na stronie czy zupełnie inny olej? Ten na stronie francuskiej oznaczony jest numerem 3099, ten u was 30991. Nowinka? Ciekaw jestem co jest w składzie. Może zrobią jakiegoś Galaxy Competition w normie C2 :D
 
Rzeczywiste moga byc dla mnie w postaci certyfikatu jakosci lub badaniem w niezaleznym labolatorium. Tutaj nawet nie znamy metod tzn. norm badan.
 
Idąć tym tokiem to certyfikat albo badania z labu będzie "rzeczywiste" ale tylko dla jednej konkretnej partii dlatego w kartach aby nie zmieniać co chwile danych podawane są wyniki uśrednione :)
 
Zawsze ulegaja wahaniom. Ale jak pisalem, zeby wyciagnac wieksze wnioski musimy znac metode badania temp. zaplonu. Ktos bys sie tutaj mogl przyczepic do temp. plyniecia.
 
Minus tego że na polskiej stronie nie ma kart produktów (albo są mocno ukryte ;)). Szkoda, @Millers&YaccoWawa może dasz radę zorganizować takie karty do siebie? Chocby i po angielsku. Zawszeć to na plus dla olejowych szajbusów. Karty bezpieczeństwa tez by sie przydały, bo Yacco FR udostępnia po podaniu danych kontaktowych.

Tak niezależnie od tego oleju: produkty na Francję są inne? W sensie dostępności nie składu, bo np. u Francuzów nie ma Yacco Lube J w lepkości 0W-30.
 
Ja ogolnie ostroznie od pewnego czasu interpretuje dane podane od producenta, nawet jezeli sam "degraduje" parametry na karcie, dopiero analiza daje jakis punkt widzenia, sa producencji, ktorzy faktycznie podaja bardziej rzeczywiste dane. Nawet czyste oleje bazowe nie maja stalych wartosci, rowniez ulegaja wahaniom. Ale trzeba znac ten przedzial. @Millers&YaccoWawa ja rowniez mialbym prosbe odnosnie MSDS.
 
@jerseyAdmin są, nie dla wszystkich ale właśnie z ciekawości przeklikałem kilka i pod opisem produktu większość miała "Pobierz kartę produktu" z tym, ze karty przetłumaczone bez norm na stronie francuskiej są z normami.
 
Tak niezależnie od tego oleju: produkty na Francję są inne? W sensie dostępności nie składu, bo np. u Francuzów nie ma Yacco Lube J w lepkości 0W-30.

Jestem we Francji. Może inne strony się mi otwierają niż w PL


 
A tu do lube J najwyżej sobie przeniesiesz
 

Attachments

  • FT- Lube J 0W30.pdf
    81,9 KB · Odwiedzin: 304
  • FS- Lube J 0W30.pdf
    350,9 KB · Odwiedzin: 299
Ja na yacco.com/fr/ widzę coś takiego ze szwajcarskiego IP :D

yacco.jpg
 
A na yacco.com
Screenshot_20200520-081834_Chrome.jpg


Dziwne to. Jak wchodzisz prze google to jest. Jak wrócisz do szukajki to już go nie znajdzie.
 
Last edited:
noack jaki zmieści się poniżej 9% ?
W tej opcji niestety nie, noak jest wyższy w okolicy 11% w nowszej wersji PAO/Ester jest w okolicach 9%

Co do samego oleju to jakaś nowa seria? Na francuskiej stronie Yacco ten olej (GC 5W-40) jest oznaczany jako PAO/Ester. Nowa formulacja tylko na estrach której jeszcze Francuzi nie zaktualizowali na stronie czy zupełnie inny olej? Ten na stronie francuskiej oznaczony jest numerem 3099, ten u was 30991. Nowinka?
Nowym olejem jest wersja PAO/Ester - wkrótce dostępna również w Polsce. Nowa wersja dopiero co wskoczyła i na chwilę obecną dysponuję jeszcze prezentowaną wersją na Estrach ;)

Minus tego że na polskiej stronie nie ma kart produktów (albo są mocno ukryte ;)). Szkoda, @Millers&YaccoWawa może dasz radę zorganizować takie karty do siebie? Chocby i po angielsku. Zawszeć to na plus dla olejowych szajbusów. Karty bezpieczeństwa tez by sie przydały, bo Yacco FR udostępnia po podaniu danych kontaktowych.
tak jak Pływak zauważył karty są dostępne na www.yacco.pl pod opisem produktu. Jeśli trafiłoby się, że nie ma to śmiało proszę pisać udostępnię :) Karty MSDS tak samo - to żadna tajemnica, wszystko jest do wglądu ;)
karta.jpg

Tak niezależnie od tego oleju: produkty na Francję są inne? W sensie dostępności nie składu, bo np. u Francuzów nie ma Yacco Lube J w lepkości 0W-30.
Oleje YACCO są modyfikowane, to że zrobią dany produkt, nie znaczy już nikt do niego nie wraca ;) W praktyce wygląda to tak, że YACCO ma swoje laboratorium, swoich technologów, którzy tworzą wszystkie formulacje od zera. Przy tworzeniu danego oleju robią najlepszą możliwą jego wersję na daną chwilę, później jeśli np dana norma zostanie zmodyfikowana, powstanie nowsza wersja normy, również formulacja oleju zostaje unowocześniona. Często też pracują nad olejami by poprostu podnieść ich właściwości - jak ma to właśnie miejsce przy prezentowanym Galaxie 5W40.
LUBE J 0W30 natomiast zostało zastąpione przez LUBE F 0W30, ponieważ zostało ono również unowocześnione, parametry podciągnięte i w nowej formulacji LUBE J 0W30 będzie zawierało się w LUBE F 0W30. Aczkolwiek LUBE J 0W30 jest jeszcze dostępne w polskiej dystrybucji.
Dla zinteresowanych:
YACCO LUBE F 0W30 : https://yacco.pl/yacco-lube/23-yacco-lube-f-0w30.html
YACCO LUBE J 0W30 : https://yacco.pl/yacco-lube/25-yacco-lube-j-0w30.html

Rzeczywiste moga byc dla mnie w postaci certyfikatu jakosci lub badaniem w niezaleznym labolatorium.
odsyłam do niezależnych badań olejów YACCO, które już pokazały się na tym forum - możesz porównać wyniki z danymi w kartach, wnioski wyciągniesz na pewno sam ;) Póki co nie ma tego dużo ale zapewne z czasem pojawi się więcej - polecam śledzić temat :)
 
Last edited:
Back
Top