• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Millers&YaccoWawa

Użytkownik
Samochód
-
Cześć!
Rozszerzamy gamę LUBE o kolejny olej, tym razem będzie to YACCO LUBE W 0W30 z aprobatą na normę VW 504.00/507.00. Oczywiście jest to olej C3 i stanowić on będzie alternatywę o lepkości 0W30 do popularnego YACCO LUBE DE 5W30 z aprobatą na tą samą normę.
Poniżej link do produktu i opis:

YACCO LUBE W 0W30 to 100% syntetyczny olej typu „Mid SAPS” do silników Diesla (z lub bez filtra DPF) i benzynowych (z turbosprężarką lub bez), przeznaczony do nowych pojazdów (od Euro 4). Szczególnie zalecany do pojazdów Grupy Volkswagen wyprodukowanych po 2000 r. (poza silnikami R5 / V10 - tam zalecany jest olej YACCO VX Premium 2000 0W30).
YACCO LUBE W 0W30 kompatybilny jest również z wieloma innymi silnikami OEM, które wymagają oleju SAE 0W30 ACEA C3 (Subaru, Suzuki, Mitsubishi, Mazda, Honda ...).

thumb_6214_product_big.jpeg

Ciężar właściwy w 20° Ckg/m3840
Lepkość w 40° Cmm2/s63
Lepkość w 100° Cmm2/s12,2
Indeks lepkości185
Temperatura zapłonu ° C202
Temperatura krzepnięcia ° C– 51
Lepkość dynamiczna w - 35° CmPa.s5800
H.T.H.S.mPa.s3,5
Poziom SAPS%masy0,7
T.B.N.mgKOH/g8


Właściwości i zalety:

  • W 100% syntetyczna formuła, zapewnia wyjątkową odporność na utlenianie, co oznacza dłuższą żywotność silnika i jego optymalną wydajność.

  • Wysoka lepkość HTHS zapewniająca doskonałą odporność na ścinanie w bardzo wysokich temperaturach: zwiększa ochronę silnika, nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych.

  • VW 504.00 / VW 507.00 normy pozwalają na bezpieczne, wydłużone okresy między wymianami oleju w silnikach wysokoprężnych i benzynowych (zgodnie z zaleceniami producenta OEM).

  • Niski poziom popiołów siarczanowych, fosforu i siarki wydłużają żywotność filtrów cząstek stałych i katalizatorów.

  • Lepkość SAE 0W poprawia przepływ oleju w niskich temperaturach: zapewnia natychmiastowe i optymalne smarowanie podczas rozruchu, nawet w skrajnie niskich temperaturach.


Aprobaty:

VW 504.00/507.00
Porsche C30



Norma:

ACEA C3


Zainteresowanych zapraszam :)

Marek Włodarski
Vlodarsky Racing
Dystrybutor YACCO Warszawa
+48 600 708 828
www.yacco-warszawa.pl
www.yacco.pl
 
Last edited:
Powinna być od razu podpięta analiza ;)
 
Czy nie wkradła się literówka w wartość lepkości kinematycznej KV40?
 
A czy w najbliższej przyszłości możemy spodziewać się analizy tego oleju?
 
Dublujące się oleje? Czy jest jakaś istotna różnica między W i DE?
 
Back
Top