Podobno jednak nie, ale ze raczej nic poważnego, "kosmetyka". Termin u mechesa na połowę sierpnia...Wymyj i obserwuj. Wydaje mi się, że uszczelka pokrywy zaworów.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Podobno jednak nie, ale ze raczej nic poważnego, "kosmetyka". Termin u mechesa na połowę sierpnia...Wymyj i obserwuj. Wydaje mi się, że uszczelka pokrywy zaworów.
na alternatorze dojrzałem tylko ze valeo. do niczego wiecej dostępu nie maIle V ma napisane z boku
12 czy 14?
Założ nowy aku i sprawdź ładowanie jescze raz.okazalo sie za jak naladowalem aku i przełożyłem do drugiego auta ze sprawnym altkiem pożył jeden dzien
czyli aku
czy alternator ktory podaje 13.9 i 13.6 pod obciążeniem mógł rozwalic akumulator?
Wysłane z mojego Redmi K20 Pro przy użyciu Tapatalka
Nie . MIL zaświeci się dopiero jak któryś z elementów padnie na amen, rzadko kiedy zaświeci się, kiedy coś zacznie pracować nieprawidłowo, ale nadal będzie pracować. To jak z kontrolką ciśnienia oleju, ona się zwykle zaświeca chcąc poinformować, że już w sumie jest po wszystkimPytanko do Was.Czy jak padnie wtrysk ,sonda lambda,katalizator ,EGR to zapala się zawsze check engine lampka?
Nie zgodzę się. Jest wiele kodów błędów które informują o pracy poza zakresem dopuszczalnym. Czy to wtryskiwacze, czy ciśnienie doładowania, przepływy powietrza przez EGR lub przepływkę, można dużo wymienić.Nie . MIL zaświeci się dopiero jak któryś z elementów padnie na amen, rzadko kiedy zaświeci się, kiedy coś zacznie pracować nieprawidłowo, ale nadal będzie pracować. To jak z kontrolką ciśnienia oleju, ona się zwykle zaświeca chcąc poinformować, że już w sumie jest po wszystkim
czy alternator ktory podaje 13.9 i 13.6 pod obciążeniem mógł rozwalic akumulator?