• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Pytanie do znawców motoryzacji co obstawiacie może być zepsute :)

Olej nic nie zmieni, skrzynia biegów do naprawy, znany temat w Hondach. Wymiana łożysk i po temacie.
 
Byłem dziś w warsztacie specjalizującym się w silnikach VAG wszystkich i wtryski do wymiany 4. Dobrze chociaż że do benzyny są tańsze powyżej 300 zł jeden wtrysk niż w dieslach bo tam to koło 1300-1500 zł za jeden. Ale to marne pocieszenie . Gościu mi powiedział że bezpośredni wtrysk to po 100 tys padają już wtryski bo są w komorze spalania umiejscowione czy jakoś tak ,słabe materiały plus duże temperatury itp i to norma
Post automatically merged:

A ja myślałem że w benzynach wtryski to na całe życie auta są...
 
Najmniej ludzi z awariami przyjeżdża osób co mają auta Kia i Hyundai czyli koreance jakościowo dużo lepsze niż inne marki 👍bo troszkę sobie pogadalem i dowiedziałem o o swoim silniku wady ich itp
 
Tak się zastanawiam czy Amsoil API performance który zalałem mógł uszkodzić wtryskiwacze...
 
Pośrednio -możliwe. Silne środki zaczynaja od porządków w baku (woda, brudy). Potem to leci na filt, który jest czyszczony i całość leci na magistrale wtryskową.
To teoretycznie. W praktyce bardziej pomagają niż szkodzą.

@magic27 na jakiej podstawie polecono Tobie wymianę wtryskiwaczy? Które parametry „odjechały”?
 
Gościu mi powiedział że bezpośredni wtrysk to po 100 tys padają już wtryski bo są w komorze spalania umiejscowione czy jakoś tak ,słabe materiały plus duże temperatury itp i to norma
Nie wiem jak się odnieść do tego, poflotowe Skody z przebiegami >250 tys stan wtryskiwaczy bez zarzutów (korekty w normie) a łatwo nie miały. ) 1,4 tsi bez gazu.
 
Akurat wtryski w TSI, czy innych silnikach europejskich, gdzie stosowany jest układ wtryskowy Bosch GDI są dość trwałe, do 200-250 kkm nic nie powinno się dziać. @magic27 Jeśli to wtryski, to każdy poprzedni mechanik szybko by je zdiagnozował, wystarczy podpiąć VCDS, czy zwykły OBDeleven i widać jak na dłoni, czy idą korekty na poszczególne wtryskiwacze, co się dzieje z lambdą itp. Oby to było to, ale coś mi się nie wydaje, żeby nagle 4 wtryski padły, no chyba że ten czyścik od Amsoil tak ruszył jakiś syf, że poszło na listwę wtryskową.
 
Nie mam pojęcia . Ale jeśli to po Amsoil to znaczy że benzyna premium 98 nic nie czyści i syf jak był tak jest. Tez dla mnie to dziwne ale jutro lukne te wtryski jak wyglądają . Cos mi się wydaje że gościu co ściągnął te auto ze Szwajcarii coś kombinował przy tym aucie ,bo to niemożliwe żeby wtryski się rozwaliły po 110 tys km
 
Zanim dasz do wymiany wtryski podejmij próbę przeczyścić układ prawdziwym środkiem o udowodnionym działaniu czyli polieteroaminy (PEA).
Najtaniej na tę chwile to Midland injector Cleaner And water remover. Jak to nie pomoże to wtryskiwacze na stół.
W 90% pomaga PEA.
Kto używał to wie :)
 
Nie wiem powiedzieli że nie nadają się do przepłukania nawet te wtryski.Grupa VAG to dziadostwo i tyle
 
Nam tez w serwisie mówili: wymiana wymiana wymiana. Okazało się ze żadna wymiana tylko na trójce na czerwonym polu przez 15 km i kolejne 120 tys auto jeździło.

Chyba, że wtryskiwacze maja pół miliona przebiegu to już właściwie szedłbym w kierunku regeneracji/wymiany.
 
skoro auto że Szwajcarii to przebieg 110 tys można zapewne pomnożyć, tylko ciekawe czy razy 2 czy 3? wtedy już faktycznie wtryski mogły się poddać, a czyścik zrobił swoją robotę i syf z układu przypieczętował spektakularnie śmierć wtryskiwaczy. tak jak pisze Pedros, ja bym jeszcze spróbował zmienić filtr paliwa, dodać jakis porządny dodatek, np AR6400-P Max i na pełnym bucie przeleciec kilkadziesiąt /kilkaset km autostrada, bardziej już nie zaszkodzi, a może pomoże?
 
Nie w Szwajcarii miał 81 tys jak wyjeżdżał z ASO patrzyłem całą historię a w Polsce był 1.5 roku jak go kupiłem i miał 100 tys wtedy więc przebieg jest okey. Nie wiem może Amsoil rozwalił wtryski ale to wątpię bo każdy z was używa i nic się nie dzieje
 
Moim zdaniem sonda lambda albo przepływomierz. Bo filtr powietrza to domniemam ze masz zmieniony i auto nie dusi się na zapchanym filtrze?

Ostatecznie jeszcze może to być efekt gryzoni- pogryza kable i komputer od razu żyje w innym świecie.
 
Przepływomierza tam nie ma, bo steruje po czujniku MAP, ale sonda lub podgryzione kable bardzo możliwe.
 
Najlepsza opcja jest taka że nie ma check engine nigdy u mnie w aucie nie zapala się i to podejrzana rzecz. Może mam zwalone check engine ,to sterownik jakiś kostka czy co?
 
@magic27 nawet jak zapłon włączasz to ikonka się nie świeci kontrolnie wraz zimnymi kontrolkami? Kiedyś faktycznie miszczowie wyłączali diody (głównie od airbag).

Masz jakiekolwiek błędy w kompie?
 
Wtryskiwacze wymienione silnik nie wali ,ale skaczący płyn w zbiorniku płynu chłodzącego nadal jest i elektryczne zwarcie też. Wstawię filmik Po wyłączeniu silnika . Termostat zwalony? Chłodnica ? Pompa wtryskowa wysokiego ciśnienia ? Możliwe że wtryski od tego padły
 
Back
Top