• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Pytanie o kask

Yamaha Mt 125
Szczerze? Szkoda mi tyle kasy na 125. To, co teraz kupie, prawdopodobnie pójdzie na sprzedaż w przyszłym sezonie.

jeżeli planujesz za jakiś czas przesiadkę na coś z biegami, to polecam od razu kupić coś z biegami. Przesiadka z automatu na tradycyjne biegi to nauka od początku.
Od nauki jazdy z manualną skrzynią będę miał cały kurs na A. Jak kupie teraz 125, to nauka na 650 i tak będzie nauką od nowa. Nie ta masa, gabaryty i moc. Zresztą, jednego Rometa jutro będę oglądał.

skuter ma swoje zalety.
Też tak uważam. Chociaż może nie powinienem się wypowiadać w ten sposób, bo nie mam żadnego doświadczenia. Takie X9 jest po prostu wygodne, pojemne i bezproblemowe w sprzedaży. Najpierw wolę się skupić na nauce wchodzenia w zakręty, później skupie się na reszcie. Ale nie wykluczam scenariusza, że jutro będzie Romet K125.

PS. Rebelhorn Hiflow 3 już do mnie idzie. Stacjonarnie już niedostępny.
 
Szczerze? Szkoda mi tyle kasy na 125. To, co teraz kupie, prawdopodobnie pójdzie na sprzedaż w przyszłym sezonie.


Od nauki jazdy z manualną skrzynią będę miał cały kurs na A. Jak kupie teraz 125, to nauka na 650 i tak będzie nauką od nowa. Nie ta masa, gabaryty i moc. Zresztą, jednego Rometa jutro będę oglądał.


Też tak uważam. Chociaż może nie powinienem się wypowiadać w ten sposób, bo nie mam żadnego doświadczenia. Takie X9 jest po prostu wygodne, pojemne i bezproblemowe w sprzedaży. Najpierw wolę się skupić na nauce wchodzenia w zakręty, później skupie się na reszcie. Ale nie wykluczam scenariusza, że jutro będzie Romet K125.

PS. Rebelhorn Hiflow 3 już do mnie idzie. Stacjonarnie już niedostępny.

Zobacz jeszcze moto pokroju Hondy XR 125. Na wartości to nie straci wiele.
 
Kros to nie koje gusta. Prędzej coś w stronę Varadero, ale cena za 125 jest dla mnie po prostu kpiną. Wolę zrobić prawko i polować na TDM 850\900.
 
Nauka wchodzenia w zakręty skuterem... Motocykl to motocykl...Inaczej się zachowuje. Tylko 125 da ci poczucie bezpieczeństwa.. Zaczniesz wyrabiać sobie poprawne odruchy. A w razie szlifu prędkości nie są wielkie. Większa pojemność to cięższy motocykl i przez to dodatkowe problemy :)
I jak dla mnie w motocyklu ABS to podstawa....wiem wiem...nie znam się :)
 
Kros to nie koje gusta. Prędzej coś w stronę Varadero, ale cena za 125 jest dla mnie po prostu kpiną. Wolę zrobić prawko i polować na TDM 850\900.
To enduro, czyli wcale nie tak daleko mu do varadero.
 
Pomyliłem, enduro. Tak, ale nie ma niczego sensownego w mojej okolicy. Ale poczytam o nim.
ABS to ppodstawa
Oglądałem jednego chińczyka 150 zarejestrowanego na 125 do którego ciężko było o części, ale ABS miał! :D na pewno jest to super sprawa, nie zaprzeczam.
Post automatically merged:

Szczerze, to mi się Honda CG 125 podoba, ale jak się pojawia, to zazwyczaj jedna sztuka i to na drugim końcu Polski :D Fajny klasyk.
 
Last edited:
@Triumphator
@resi
@wuwok

Możecie mi wyjaśnić, jakie są objawy podpartych zaworów w skuterze 4T? Jeśli potrafi gasnąć rozgrzany i spadają obroty po rozgrzaniu, to raczej wina regulacji gaźnika? Nie kupiłem, dopiero rozważam, a to jedyny problem z nim. Pali od strzała na zimnym.

Świece, olej w silniku i przekładni, filtry to sam sobie zmienię. Pewnie płyn chłodniczy również. Kontrola pasa napędowego to też nie jest filozofia. Natomiast zanim zatargam na serwis, żeby wyregulowali właściwie gaźnik i pomierzyli luzy, to chwila minie, bo terminy odległe. Chce do tego czasu znać objawy i dwa razy się zastanowić, albo targować.

Wczoraj odebrałem Rebelhorna. Wygodna tak, że po ulicy mógłbym chodzić :D
 
Niestety tu ci nie pomogę. Skutery nie moja bajka a motocykle miałem zazwyczaj nowe lub max 2 letnie . Więc serwis to oleje, filtry, łańcuch.
 
Możecie mi wyjaśnić, jakie są objawy podpartych zaworów w skuterze 4T
Zwykle ciężki rozruch, nierówna praca na obrotach jałowych i strzały w dolot-wydech. Często też pada dolny zakres obrotów, brak mocy etc.
Wczoraj odebrałem Rebelhorna. Wygodna tak, że po ulicy mógłbym chodzić :D
Jak za takie pieniądze to bardzo dobry, uniwersalny zestaw. Samemu jeżdżąc w takim zestawie, na wyjazdach jak potrzebowałem kurtki, wyciągałem z Rebela ochraniacze, regulowałem potrzeby podpinkami i wychodziłem na zwiedzanie :p
 
Oj posłuży mi ta kurtka. Jest kapitalna. Jeszcze muszę zastanowić się nad spodniami i butami. W środę kolejne oględziny, to już będzie siódma sztuka...

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 
Back
Top